Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Det är fiiiint. Imorgon får jag en ny, söt kollega. Hur är det själv? Redo att börja jävlas med Olsberg och company igen?

Eller vänta, Olsberg är ju inte kvar. xD

Satt och läste Computer Sweden på jobbet och BLAAAM, där var Olsberg med nån artikel. xD Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Ugh... pengar ja. För denna månad har jag fått 102kr, ya-freakin-ay! xD

Har skämtat flera gånger om att det börjar bli burksamlarläge. Inget roligt skämt längre, om man säger så...😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha dax att vakna nu? :rolleyes:😄😛

😏😛

Har varit på sjukan nästan hela dagen med Moa. Någon jävla infektion...igen 😏 Själv vart jag aldrig sjuk när jag var liten. Bråzzan däremot, vart undernärd när han kom hit så han hade varenda barnsjukdom. Mina supergener verkar inte gå i arv. däremot så tror jag att Moa kommer att brås mycket på sambon och bli lugn som en filbunke när hon blir stor 🥰🙂 ,

F ö ska Moa aldrig flytta hemifrån; det kan hon glömma. Dessutom kommer jag att skärskåda varenda jävla "pojkvän" hon drar hem 😠 Ska fan mobba skiten ur dem allihop 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ugh... pengar ja. För denna månad har jag fått 102kr, ya-freakin-ay! xD

Har skämtat flera gånger om att det börjar bli burksamlarläge. Inget roligt skämt längre, om man säger så... 😛

Trodde du var på g innan jag åkte ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

😏😛

Har varit på sjukan nästan hela dagen med Moa. Någon jävla infektion...igen 😏 Själv vart jag aldrig sjuk när jag var liten. Bråzzan däremot, vart undernärd när han kom hit så han hade varenda barnsjukdom. Mina supergener verkar inte gå i arv. däremot så tror jag att Moa kommer att brås mycket på sambon och bli lugn som en filbunke när hon blir stor 🥰🙂 ,

F ö ska Moa aldrig flytta hemifrån; det kan hon glömma. Dessutom kommer jag att skärskåda varenda jävla "pojkvän" hon drar hem 😠 Ska fan mobba skiten ur dem allihop 😆

Gud så jobbigt... Men roligt! Fast samtidigt inte!

😄

Nu: Gonuts!

Link to comment
Dela på andra sajter

😏😛

Har varit på sjukan nästan hela dagen med Moa. Någon jävla infektion...igen 😏 Själv vart jag aldrig sjuk när jag var liten. Bråzzan däremot, vart undernärd när han kom hit så han hade varenda barnsjukdom. Mina supergener verkar inte gå i arv. däremot så tror jag att Moa kommer att brås mycket på sambon och bli lugn som en filbunke när hon blir stor 🥰🙂 ,

F ö ska Moa aldrig flytta hemifrån; det kan hon glömma. Dessutom kommer jag att skärskåda varenda jävla "pojkvän" hon drar hem 😠 Ska fan mobba skiten ur dem allihop 😆

Det är förmodligen att du gillar ostkaka och kroppkakor osv. Hade du blivit kvar i chile hade du förmodligen svultit ihjäl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde du var på g innan jag åkte ut.

Djes, på G men inte i hamn. Extramånad på "arbetslivsintroduktion" och då måste ett nytt beslut till så jag hinner nog få lön före jag får pengarna som det är tänkt jag skall leva på den här månaden.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är förmodligen att du gillar ostkaka och kroppkakor osv. Hade du blivit kvar i chile hade du förmodligen svultit ihjäl.

Antagligen 😮 Allmoge-mat ftw liksom. Jag är uppväxt på sådant där; älgkött, risgrünsgröth och bark. Det är så vi jobbar härnere i Småland 😛😆

Jäpp, och det hade ju inte varit så kul. Då hade ni aldrig fått stifta bekantskap med den så oerhört sympatiske Chae 🙁🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen 😮 Allmoge-mat ftw liksom. Jag är uppväxt på sådant där; älgkött, risgrünsgröth och bark. Det är så vi jobbar härnere i Småland 😛😆

Jäpp, och det hade ju inte varit så kul. Då hade ni aldrig fått stifta bekantskap med den så oerhört sympatiske Chae 🙁🙂

Du hade lätt suttit i La tråda del Lengsto på forum.studio.cl
Link to comment
Dela på andra sajter

Du hade lätt suttit i La tråda del Lengsto på forum.studio.cl

😆 :lol: 😆

Gud så jobbigt... Men roligt! Fast samtidigt inte!

😄

Nu: Gonuts!

För i helvete, gå och lägg dig nu, karljävel 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg till att du vill bli lastbilschaffis. Tungt släp...

Var på läkarbesök i förra veckan. Vi kom fram till att min arbetsförmåga kan va 50 % om man hitttar något passande. Tror inte att det är lastbilschaffis. Har du fått nåt jobb?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på läkarbesök i förra veckan. Vi kom fram till att min arbetsförmåga kan va 50 % om man hitttar något passande. Tror inte att det är lastbilschaffis. Har du fått nåt jobb?

Nä. Men det verkar ganska lovande ändå. En gubbe som är äldre, 60 bast o körde upp lite efter mig fick jobb direkt åt Alftafrakt, köra spets, långkörning. Jag ringde dit jag med, hade jag ringt före polarn hade jag fått jobbet sa bossen. De har 100 anställda där mitt i skogen. DEt verkar som att det inte spelar nån roll att man är äldre i det här gebitet, nästan tvärtom. Just nu är det som minst med jobb, men till sommarn fattas det alltid folk.

Deppigt om du är krasslig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...