CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 [...] När jag letade låtar till den förstnämnda så upptäckte att jag att det faktiskt fanns ett band som heter Big Cock. 😳😆 Dom fick vara med. xD 😄 Of course
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Den där tågolyckan är ju märklig. Undrar hur långt hon har kört efter det att hon brännt genom stoppbocken, och hur fort?
CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 (redigerat) Den där tågolyckan är ju märklig. Undrar hur långt hon har kört efter det att hon brännt genom stoppbocken, och hur fort? Jag tycker att vi skickar ut någon på en testrunda så får vi en recension 🙂 Frivilliga? One....two...three...not it 😛 Redigerat 15 januari 2013 av CHAE
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Det måste ju va nån som bor i stockholm och micke har ändå inget vettigt för sej.
CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Men Sadam; hade du inte jobbat vid SJ förr i världen eller hur var det?
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Precis, låter nästan som Sadam är bättre lämpad för detta än jag.
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Men Sadam; hade du inte jobbat vid SJ förr i världen eller hur var det? Jag går inte i närheten av några jävla tåg.
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Morsan har bett mig hjälpa henne köpa ett gäng grejor i affären. Ett par minuter senare SMS:ar hon: "Du kan få middag om du vill. (Kyckling i lergryta...)" Då svarar jag: "Och helt plötsligt fann jag en gränslös motivation till att hjälpa min kära gamla mamma i alla spörsmål hon kan tänkas ha!" "Akta dig! Trots dina 'fina' formuleringar så ber jag beakta din livslånga skuld till ovanstående mor. Och därmed basta!" xD
Fidden Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Man kanske skulle skaffa sig lite flatlöss då, så att dom inte går förlorade som dronterna och den biten.
CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Morsan har bett mig hjälpa henne köpa ett gäng grejor i affären. Ett par minuter senare SMS:ar hon: "Du kan få middag om du vill. (Kyckling i lergryta...)" Då svarar jag: "Och helt plötsligt fann jag en gränslös motivation till att hjälpa min kära gamla mamma i alla spörsmål hon kan tänkas ha!" "Akta dig! Trots dina 'fina' formuleringar så ber jag beakta din livslånga skuld till ovanstående mor. Och därmed basta!" xD xD Äntligen lite goda nyheter... woho...
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Man kanske skulle skaffa sig lite flatlöss då, så att dom inte går förlorade som dronterna och den biten. Och hur hade du tänkt gå tillväga?
Fidden Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Och hur hade du tänkt gå tillväga? Ett klassiskt fysikexperiment ploppar upp i huvudet, där man skapade statisk elektricitet med genom att gnida en stav mot någon form av matta.
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Ett klassiskt fysikexperiment ploppar upp i huvudet, där man skapade statisk elektricitet med genom att gnida en stav mot någon form av matta. Gnida en stav var det ja.
Naymari Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Fixade mig mitt körkort idag. Nu ska jag brumma bil.
Naymari Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16074387.ab 😱
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Fixade mig mitt körkort idag. Nu ska jag brumma bil. Stort grattis. Ska du köpa bil?
Naymari Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Stort grattis. Ska du köpa bil? Blir jag rik någon dag så 😑 Tackar Sadam o slej! 😄
Linus Postat 15 januari 2013 Trådstartare Postat 15 januari 2013 Nån som haft nåt mysko med Facebook? Jag får meddelande att någon försökt logga in från Bangkok idag, och därför har de tillfälligt spärrat mitt FB-konto. Såg det först i Iphonen, där stod det att jag skulle logga in som vanligt o där följa instruktionerna. Gjorde så och där blev jag uppmanad att knappa in ett nytt lösenord, vilket jag inte gjorde, det kan ju vara det som är kapningen.... Jag ger fan i att gå in där på några dar. Knepigt, för i Iphonen är man ju alltid inloggad? Logga aldrig in via länk i mail.Vill du byta lösenord besöker du Facebook manuellt i webbläsaren och loggar in där. Bedrägeriförsöket utgår från en sida som snott Facebooks utseende som falsk trygghet, och när du anger det "gamla lösenordet" för att byta lösenord blir det istället skickat till bedragarnas formulär. Vad kan man tjäna på att hackadt FB konto? Törs jag byta kod? Det ser ut som att jag inte har nåt val. Skicka spam i ditt namn. Byt kod, men gör det som sagt genom att besöka facebook.com på egen hand.
Linus Postat 15 januari 2013 Trådstartare Postat 15 januari 2013 Fixade mig mitt körkort idag. Nu ska jag brumma bil. Grattis! 😄
Fidden Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Bussen mot sjukhuset krockade tydligen tidigare under dagen. Några av passagerarna togs in på sjukhuset. Vän av ordning undrar vad som hände med resten.
Linus Postat 15 januari 2013 Trådstartare Postat 15 januari 2013 Min fru och barn höll på att bli påkörda i morse. På övergångsstället. Utanför förskolan. Där det är 30. Där det är snöigt och halt. En idiot körde en bra bit för fort. Bilen väjde i sista stund och krockade in i snövallen intill vägen.
Recommended Posts