Guitar Nilsson Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Soligt värre här! Bäst att gå in i studion där det är mörkt och mycket subbas.
Memphis Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Igår bajjade Pazo 4 gånger. Och jag blev meddelad varje gång. xD
Memphis Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Han tycker nog om mig lite mer än dig då. 🙁 memphedit: 😆
Memphis Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Har Laxen eller Dingis varit här under perioden jag var borta? Någon som vet hur de e me dom pågarna?
CHAE Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Gå och lägg dig. 😛 😆😛😠☺️ Har Laxen eller Dingis varit här under perioden jag var borta? Någon som vet hur de e me dom pågarna? Hmm.. Nope. Laxen sålde ju av en massa studioprülar men det var ju länge sedan. Hur är det med dig, gullet 🙂
Memphis Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Hmm.. Nope. Laxen sålde ju av en massa studioprülar men det var ju länge sedan. Hur är det med dig, gullet 🙂 Jasså okej. Var det du som köpte allt eller din lille prülnörd? 😛 Jo, det e fint med mig. Har en slappsöndag, var ute på stan me kompisgänget igår, åt tapas och gick till pub. Det var kewl. 😄 Musikmässigt har jag tappat lusten att skapa så har inte gjort något på flera veckor. Har också lust o sälja av grejer. Hur e allt me Chaeman el knaso?
CHAE Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Jasså okej. Var det du som köpte allt eller din lille prülnörd? 😛 Jo, det e fint med mig. Har en slappsöndag, var ute på stan me kompisgänget igår, åt tapas och gick till pub. Det var kewl. 😄 Musikmässigt har jag tappat lusten att skapa så har inte gjort något på flera veckor. Har också lust o sälja av grejer. Hur e allt me Chaeman el knaso? Haha, neee det var inte jag (för en gångs skull 😛 ) DU kan va tapas 😠 Erhm...vad hade du tänkt att sälja av då? 😎 Hähä, jo med chaeman el knaso ( 😆 ) är det bara bra. Är pappa"ledig" och däää... Knappast soft men så in i helvete kul 🥰
Memphis Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 (redigerat) Haha, neee det var inte jag (för en gångs skull 😛 ) DU kan va tapas 😠 Erhm...vad hade du tänkt att sälja av då? 😎 Hähä, jo med chaeman el knaso ( 😆 ) är det bara bra. Är pappa"ledig" och däää... Knappast soft men så in i helvete kul 🥰 Soft, gott o höra. 😄 Tänkte sälja en monitor Yamaha HS80M, en midi controller Akai LPD8, sen ev. mitt gamla Fatar 990 midi klaviatur på 88t men det vill nog ingen ha. xD Så det e inga upphetsande grejer precis. Har en även J&D elgitarr som glappar, är det något som lockar månne? xD Redigerat 10 mars 2013 av Memphis
CHAE Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 [...] Tänkte sälja en monitor Yamaha HS80M, en midi controller Akai LPD8, sen ev. mitt gamla Fatar 990 midi klaviatur på 88t men det vill nog ingen ha. xD Så det e inga upphetsande grejer precis. Har en även J&D elgitarr som glappar, är det något som lockar månne? xD En monitor? 😳 Hm, näää inget som lockar sådär direkt 😑
Memphis Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 En monitor? 😳 Hm, näää inget som lockar sådär direkt 😑 Ja, den andra e paj. xD
Recommended Posts