Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har Laxen eller Dingis varit här under perioden jag var borta? Någon som vet hur de e me dom pågarna?

Postat

Gå och lägg dig. 😛

😆😛😠☺️

Har Laxen eller Dingis varit här under perioden jag var borta? Någon som vet hur de e me dom pågarna?

Hmm.. Nope. Laxen sålde ju av en massa studioprülar men det var ju länge sedan.

Hur är det med dig, gullet 🙂

Postat

Hmm.. Nope. Laxen sålde ju av en massa studioprülar men det var ju länge sedan.

Hur är det med dig, gullet 🙂

Jasså okej. Var det du som köpte allt eller din lille prülnörd? 😛

Jo, det e fint med mig. Har en slappsöndag, var ute på stan me kompisgänget igår, åt tapas och gick till pub. Det var kewl. 😄

Musikmässigt har jag tappat lusten att skapa så har inte gjort något på flera veckor. Har också lust o sälja av grejer.

Hur e allt me Chaeman el knaso?

Postat

Jasså okej. Var det du som köpte allt eller din lille prülnörd? 😛

Jo, det e fint med mig. Har en slappsöndag, var ute på stan me kompisgänget igår, åt tapas och gick till pub. Det var kewl. 😄

Musikmässigt har jag tappat lusten att skapa så har inte gjort något på flera veckor. Har också lust o sälja av grejer.

Hur e allt me Chaeman el knaso?

Haha, neee det var inte jag (för en gångs skull 😛 )

DU kan va tapas 😠

Erhm...vad hade du tänkt att sälja av då? 😎

Hähä, jo med chaeman el knaso ( 😆 ) är det bara bra. Är pappa"ledig" och däää... Knappast soft men så in i helvete kul 🥰

Postat (redigerat)

Haha, neee det var inte jag (för en gångs skull 😛 )

DU kan va tapas 😠

Erhm...vad hade du tänkt att sälja av då? 😎

Hähä, jo med chaeman el knaso ( 😆 ) är det bara bra. Är pappa"ledig" och däää... Knappast soft men så in i helvete kul 🥰

Soft, gott o höra. 😄

Tänkte sälja en monitor Yamaha HS80M, en midi controller Akai LPD8, sen ev. mitt gamla Fatar 990 midi klaviatur på 88t men det vill nog ingen ha. xD Så det e inga upphetsande grejer precis.

Har en även J&D elgitarr som glappar, är det något som lockar månne? xD

Redigerat av Memphis
Postat

[...]

Tänkte sälja en monitor Yamaha HS80M, en midi controller Akai LPD8, sen ev. mitt gamla Fatar 990 midi klaviatur på 88t men det vill nog ingen ha. xD Så det e inga upphetsande grejer precis.

Har en även J&D elgitarr som glappar, är det något som lockar månne? xD

En monitor? 😳

Hm, näää inget som lockar sådär direkt 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.