D Vibe Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Ah. Tänkte inte på att det fanns mediagrejer ovanför Camelinlägget 😉
Naymari Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Google chrome har en 17 års åldersgräns i AppStore. Betyder det att Google satt en åldersgräns på att använda internet?
Linus Postat 14 januari 2013 Trådstartare Postat 14 januari 2013 Chrome kan visa webbsideinnehåll som är "olämpligt" för yngre. 😛 Safari har tillgång till ett filter i OS:et där ett visst innehåll kan begränsas/blockeras.
Zakyath Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Fick en lite punkig gitarridé... Kanske ska spela in den imorgon och vara med i festivalen? Känns ju som att om det är någon gång man kan komma undan med att spela otight, sjunga falskt, och mixa slarvigt så är det nu
Micke H Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 För övrigt är det Apple som sätter åldersgränsen, inte Google. (I AppStore alltså.) Så det är väl Apple som tycker att Internet borde ha åldersgräns isåfall. xD
Guitar Nilsson Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 Nån som haft nåt mysko med Facebook? Jag får meddelande att någon försökt logga in från Bangkok idag, och därför har de tillfälligt spärrat mitt FB-konto. Såg det först i Iphonen, där stod det att jag skulle logga in som vanligt o där följa instruktionerna. Gjorde så och där blev jag uppmanad att knappa in ett nytt lösenord, vilket jag inte gjorde, det kan ju vara det som är kapningen.... Jag ger fan i att gå in där på några dar. Knepigt, för i Iphonen är man ju alltid inloggad?
Zakyath Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 någon med en sk proxy kan ha försökt hacka sig på ditt konto. en proxy fungerar som så att ingen kan se din IP-adress, så du inte kan spåras. istället visas en annan IP-adress, en som mycket väl kan vara från Bangkok.
D Vibe Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Google chrome har en 17 års åldersgräns i AppStore. Betyder det att Google satt en åldersgräns på att använda internet? I Google Play så har Chrome "låg åldersgräns". Märkligt. Kanske Apple själva som sätter åldersgränserna? För övrigt är det Apple som sätter åldersgränsen, inte Google. (I AppStore alltså.) Så det är väl Apple som tycker att Internet borde ha åldersgräns isåfall. xD Ah. Och där var svaret.. 😉
Naymari Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 För övrigt är det Apple som sätter åldersgränsen, inte Google. (I AppStore alltså.) Så det är väl Apple som tycker att Internet borde ha åldersgräns isåfall. xD Chrome kan visa webbsideinnehåll som är "olämpligt" för yngre. 😛 Safari har tillgång till ett filter i OS:et där ett visst innehåll kan begränsas/blockeras. I Google Play så har Chrome "låg åldersgräns". Märkligt. Kanske Apple själva som sätter åldersgränserna? Ah. Och där var svaret.. 😉 Coolt. 🙂
Guitar Nilsson Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 någon med en sk proxy kan ha försökt hacka sig på ditt konto. en proxy fungerar som så att ingen kan se din IP-adress, så du inte kan spåras. istället visas en annan IP-adress, en som mycket väl kan vara från Bangkok. Vad kan man tjäna på att hackadt FB konto? Törs jag byta kod? Det ser ut som att jag inte har nåt val.
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Försökte dra ett skämt för chefen, den typen av skämt som jag brukar köra på en kollega. Allt jag fick var en kall blick tillbaka. Skulle kanske ha väntat med det tills EFTER medarbetarsamtalet. xD
slejnard Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 *morningfarts* 🙂 Försökte dra ett skämt för chefen, den typen av skämt som jag brukar köra på en kollega. Allt jag fick var en kall blick tillbaka. Skulle kanske ha väntat med det tills EFTER medarbetarsamtalet. xD kaffe?!?! 😎
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Försökte dra ett skämt för chefen, den typen av skämt som jag brukar köra på en kollega. Allt jag fick var en kall blick tillbaka. Skulle kanske ha väntat med det tills EFTER medarbetarsamtalet. xD Har du nån plan b?
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Har du nån plan b? Yes, jag gjorde ett par imponerande stunts. 😎 Om femton minuter är det dags...
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Aight, jag ÄGDE det där medarbetarsamtal! 😄 (ÄNTLIGEN får jag betalning för alla avsugningar...)
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Men helvete vad bra skivan Out of Myself med Riverside var dårå. Sångaren är betydligt roligare att lyssna på än på den skivan jag har. Kanske borde gett dom mer chans. http://www.youtube.com/watch?v=8we_D3pqxj0 🥰
CHAE Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 @Nay: nu finns det ljudklipp från Palmern och Laneyn i Senaste prylen-tråden 😑
SadamJR Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Fräscht: http://www.dn.se/nyheter/varlden/fabrik-brann-utan-att-nagon-larmade--rok-misstogs-for-smog
Micke H Postat 15 januari 2013 Postat 15 januari 2013 Har skapat två nya spellistor: Ultimate Glam/Hair/Sleazy Metal Powerly Power Metal När jag letade låtar till den förstnämnda så upptäckte att jag att det faktiskt fanns ett band som heter Big Cock. 😳😆 Dom fick vara med. xD
Recommended Posts