CHAE Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Herrejvälar.. spambotarna invaderar forat!!!! 😮 We're being over-runned... Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääälp 🙁 :( 🙁
Guitar Nilsson Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Vad annorlunda forumet ser ut i iphonen helt plötsligt! Bara i den... Va har hänt?
Guitar Nilsson Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Herrejävlar vad najs med en mobilversion av forat 😮 Trodde inte det kunde bli så utan att man laddat ned en app. Men jag vet aldrig nånting.
D Vibe Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Vilken trevlig överraskning när jag kikade in på forumet idag.. de har gjort en enklare version för surfplattor och mobiler!
Micke H Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Synd bara att samma bugg jag rapporterade in för flera månader sedan fortfarande är kvar. xD Men aja.
D Vibe Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Du menar att du behöver skrolla åt sidan för att läsa? Har aldrig haft det problemet.. verkar bara vara flash-innehåll som sticker ut åt sidan här..
Neosus Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Har man typ 1366x768 då måste man scrolla! Blir så förbannad! 😄
Micke H Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Du menar att du behöver skrolla åt sidan för att läsa? Har aldrig haft det problemet.. verkar bara vara flash-innehåll som sticker ut åt sidan här.. Nej, det beror på vilken upplösning man har. På jobbet har jag inte widescreen-skärm och kör upplösningen 1280x1024. Kanske inte längre världens vanligaste upplösning men det är fortfarande ganska amatörmässigt hur det ser ut här. Men men, dom verkar inte bry sig.
CHAE Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Förstår inte vad fussen är om? 😳 Som mobil-versionen av SF ser ut nu har den ju alltid sett ut med tockendäringa "forum"-appen jag tankade för skitlänge sedan.... 😑
Recommended Posts