CHAE Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 upp i norr gör ni allt tvärt om 😮 They're backwards big time 😛
slejnard Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Va gö ni??? Jag kollar skidor. Sen på allstars i Lule å kolla hockey på storbildsskärm å käka hamburgare å sen mello- andra chansen.
CHAE Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Mysafton á la slej...gött! Vi gör inte så mycket 😑 Har varit ute och långpromenadat oss och ikväll kommer några goda vänner förbi. Vi ska göra pizza 😮 :o 😮 Högst eventuellt kan det åka med ett glas vin eller två 🙂
Neosus Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Varför inte göra en Vinpizza lix när ni har grejjerna lixom? ☺️😄
CHAE Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Varför inte göra en Vinpizza lix när ni har grejjerna lixom? ☺️😄 😠😳☺️ ..ska man fika kanske? 😕 Yes you should, Grahn. Yes you should.
Memphis Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Ja kaffe var en jäkligt bra idé! Nu när Memphy hälsar på allt mer ofta så tycker jag att vi återinför en kär gammal längstah-tradition; nämligen posta ugglor. Uggling är också ball. Jag börjar; jag vill ge herr Memphy den här för att han tog en jävla tid på sig att komma tillbaka till längstah 😠 Omedelbart efteråt vill jag dock ge honom av den här för att han är en trevlig jävel ändå 🙂🥰 OT:ade mig precis i min egen tråd 😮 I never felt so aliiive!!! Tokboll Chae. xD Du e oxå trevlig krapp. 😄
Naymari Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Heldag av att spela in vokaler. Trevligt värre! 🙂 Nu har jag och göra hela natten 😑
Fidden Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Ja, verkligen. Kompletterande inspelningar av konsonanter.
Naymari Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Ja, verkligen. Kompletterande inspelningar av konsonanter. 😆
Linus Postat 2 mars 2013 Trådstartare Postat 2 mars 2013 Ja, verkligen. Kompletterande inspelningar av konsonanter. 😆
CHAE Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Ja kaffe var en jäkligt bra idé! Tokboll Chae. xD Du e oxå trevlig krapp. 😄 🥰 Ja, verkligen. Kompletterande inspelningar av konsonanter. 😄
Recommended Posts