Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vi hade ju en diskussion om det här för ett tag sedan, minns inte vad vi kom fram till. Ute i forat så är man antingen on-topic eller off-topic, men denna tråden ska vara off-topic, och är man då on-topic här så är man ju off-topic, det betyder ju att oavsätt om man är on-topic eller off-topic här så är man off-topic. Det betyder alltså att on-topic och off-topic är samma sak. Det innebär i sin tur att alla ute på stora forat är off-topic.

Är ni me?

photo-thumb-14346.jpg?_r=1375110938

Annons
Postat

Vi hade ju en diskussion om det här för ett tag sedan, minns inte vad vi kom fram till. Ute i forat så är man antingen on-topic eller off-topic, men denna tråden ska vara off-topic, och är man då on-topic här så är man ju off-topic, det betyder ju att oavsätt om man är on-topic eller off-topic här så är man off-topic. Det betyder alltså att on-topic och off-topic är samma sak. Det innebär i sin tur att alla ute på stora forat är off-topic.

Är ni me?

Det var i den vevan Pazo 'lost his shit', för att aldrig ses igen 😕😲

Postat

Här tänkte jag posta en bild på en god kopp kaffe men jag har glömt inloggningen till photobucket så jag orka ente. Nu är ju lunchen slut ändå.

Postat

Fyfan vad jag älskar musik. Jag vill ta musiken bakifrån bakom ladan och gör den gravid.

Jag tror jag kan vara audiosexuell.

Postat

Håller du dig till en enda genre eller är du polyfonisk?

Ja, inte fan är jag homoaudiofob iallafall!

Påminner mig om mitt favoritord: robohomofob. xD

drloop (oregistrerad)
Postat

Tack inte så mycket korv.

Ni kanske inte tycker om korv?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.