Naymari Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 🙁 Börjar jobba på måndag 😮 😮 Sen har jag ingen föreläsning förrän den 4:e. Vilket är perfekt, då jag kan ta den tiden på att bli mer bekväm med området och staden. 😑
Micke H Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag tröttnade direkt på dödsvrålen. Jag klarar bara inte av death metal, hur mycket jag än försöker. 🙁 Jag är inte tillräckligt metal. 🙁
Naymari Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag tröttnade direkt på dödsvrålen. Jag klarar bara inte av death metal, hur mycket jag än försöker. 🙁 Jag är inte tillräckligt metal. 🙁 Det är ingen med normalt psyke och hörsel som klarar death metal. 😑
slejnard Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Exakt 😑 Fick ett sms med bara en bokstav: H Ja se dessa smsförkortningar. 😄
Naymari Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Exakt 😑 Fick ett sms med bara en bokstav: H Ja se dessa smsförkortningar. 😄 Är det en sådan där dikt som är upp till tolkning av åskådaren? 😕
Micke H Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Det är ingen med normalt psyke och hörsel som klarar death metal. 😑 Äh, ge dig. Det är en musikstil precis som allt annat.
Micke H Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Ska vi ge oss på den diskussionen? Rap och growl är ingen sångstil, frijazz har ingen melodi, etc. xD
Naymari Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Äh, ge dig. Det är en musikstil precis som allt annat. Självklart är death metal en musikstil. Jag har aldrig sagt något annat. Och vissa människor finner charmen i det. Men det låter ganska illa om genren i min bok. Jag finner inte det attraktiva i death metal. Redigerat 29 augusti 2013 av Naymari
Micke H Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Självklart är death metal en musikstil. Jag har aldrig sagt något annat. Och vissa människor finner charmen i det. Men det låter ganska illa om genren i min bok. Jag finner inte det attraktiva i death metal. Ja, det där är ett trevligare sätt att säga det på än att säga att dom som lyssnar på det inte har ett "normalt psyke och hörsel".
Naymari Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Ja, det där är ett trevligare sätt att säga det på än att säga att dom som lyssnar på det inte har ett "normalt psyke och hörsel". Kanske skulle lagt till en " 😉" efter texten? Men ja, det var väl inte det mest välformulerade jag skrivit. Ber om ursäkt om du tog illa upp. Redigerat 29 augusti 2013 av Naymari
D Vibe Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Hemma och är sjuk för andra dagen i rad.. Känner mig förvirrad 🙁
CHAE Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Hemma och är sjuk för andra dagen i rad.. Känner mig förvirrad 🙁 Bummer 🙁 Förvirrad för att du är sjuk eller för att du är hemma? 😳
CHAE Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Revööööörb 😑 Redigerat 29 augusti 2013 av CHAE
slejnard Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Krya på D vibe! Revööööörb 😑 Trollade dig i köp å säljtråden! 😄 Nä menade nyaste prylarnatråden
Zakyath Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Ja, det där är ett trevligare sätt att säga det på än att säga att dom som lyssnar på det inte har ett "normalt psyke och hörsel". ibland finns det inga mer passande uttryck
Guitar Nilsson Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Nu är det dags för ett gubbvil. Fan, det kostar på att micra mat o äta den o data samtidigt. Sopslut. Måste ha ett par passiva Avanton Mixcubes nu. Annars dör jag.
CHAE Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Nu är det dags för ett gubbvil. Fan, det kostar på att micra mat o äta den o data samtidigt. Sopslut. Måste ha ett par passiva Avanton Mixcubes nu. Annars dör jag. Du har för lite grejer 😑
Memphis Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag är inte tillräckligt metal. 🙁 😆 Du e jävligt mycket metal du Micke. 🥰
Guitar Nilsson Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Du har för lite grejer 😑 Haha. Jag säljer faktiskt av det jag inte använder oxå, det är därför jag får råd med lite bättre don varje gång. Dynamaxxkompressorn ska ut på salusajterna nu. Och Studern med tror jag.
Naymari Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Nu är 2 bilar och ett IKEA släp packat. Imorgon tar vi elprylar och instrument. Får med min en el, en akke och basen. Sen det andra kan man hämta vid senare tillfälle. kl.7 imorgon går en av bilarna! Eftersom jag ska vara på skolan vid 10 ☺️
Recommended Posts