Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

🙁

Börjar jobba på måndag 😮

😮

Sen har jag ingen föreläsning förrän den 4:e. Vilket är perfekt, då jag kan ta den tiden på att bli mer bekväm med området och staden. 😑

Postat

Jag tröttnade direkt på dödsvrålen. Jag klarar bara inte av death metal, hur mycket jag än försöker. 🙁 Jag är inte tillräckligt metal. 🙁

Postat

Jag tröttnade direkt på dödsvrålen. Jag klarar bara inte av death metal, hur mycket jag än försöker. 🙁 Jag är inte tillräckligt metal. 🙁

Det är ingen med normalt psyke och hörsel som klarar death metal. 😑

Postat

Exakt 😑

Fick ett sms med bara en bokstav: H

Ja se dessa smsförkortningar. 😄

Är det en sådan där dikt som är upp till tolkning av åskådaren? 😕

Postat

Det är ingen med normalt psyke och hörsel som klarar death metal. 😑

Äh, ge dig. Det är en musikstil precis som allt annat.

Postat (redigerat)

Äh, ge dig. Det är en musikstil precis som allt annat.

Självklart är death metal en musikstil. Jag har aldrig sagt något annat. Och vissa människor finner charmen i det.

Men det låter ganska illa om genren i min bok. Jag finner inte det attraktiva i death metal.

Redigerat av Naymari
Postat

Självklart är death metal en musikstil. Jag har aldrig sagt något annat. Och vissa människor finner charmen i det.

Men det låter ganska illa om genren i min bok. Jag finner inte det attraktiva i death metal.

Ja, det där är ett trevligare sätt att säga det på än att säga att dom som lyssnar på det inte har ett "normalt psyke och hörsel".

Postat (redigerat)

Ja, det där är ett trevligare sätt att säga det på än att säga att dom som lyssnar på det inte har ett "normalt psyke och hörsel".

Kanske skulle lagt till en " 😉" efter texten?

Men ja, det var väl inte det mest välformulerade jag skrivit.

Ber om ursäkt om du tog illa upp.

Redigerat av Naymari
Postat

Hemma och är sjuk för andra dagen i rad.. Känner mig förvirrad 🙁

Postat

Hemma och är sjuk för andra dagen i rad.. Känner mig förvirrad 🙁

Bummer 🙁

Förvirrad för att du är sjuk eller för att du är hemma? 😳

Postat

ibland finns det inga mer passande uttryck

Postat

Nu är det dags för ett gubbvil. Fan, det kostar på att micra mat o äta den o data samtidigt. Sopslut.

Måste ha ett par passiva Avanton Mixcubes nu. Annars dör jag.

Postat

Nu är det dags för ett gubbvil. Fan, det kostar på att micra mat o äta den o data samtidigt. Sopslut.

Måste ha ett par passiva Avanton Mixcubes nu. Annars dör jag.

Du har för lite grejer 😑

Postat

Du har för lite grejer 😑

Haha. Jag säljer faktiskt av det jag inte använder oxå, det är därför jag får råd med lite bättre don varje gång. Dynamaxxkompressorn ska ut på salusajterna nu. Och Studern med tror jag.

Postat

Nu är 2 bilar och ett IKEA släp packat. Imorgon tar vi elprylar och instrument. Får med min en el, en akke och basen. Sen det andra kan man hämta vid senare tillfälle.

kl.7 imorgon går en av bilarna! Eftersom jag ska vara på skolan vid 10 ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.