SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 "allerums ostar har alltid lite större smak". Vem fan är det som läser den här reklamen? Hon uttalar smak som smoak, Hon läser i nästan alla reklamfilmer nu med sin otäcka horröst, och i resten av reklamen är det kvinnor som försöker härma henne. Jag blir tokig på det här.
Micke H Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Seriöst Fidden, jag garvar fortfarande åt din video. 😆 :lol: 😆
joachime Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Ööh... 😳 http://www.youtube.com/watch?v=u73mZdAyWLg
SadamJR Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Senaste varianten av whiskas om katten själv får välja läser hon oxå.
Memphis Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Jag tycker ni har alldeles för hög nivå i era videos 😠 Här är berättelsen om hur jag snodde mickes gitarr (och uppenbarligen limmade fast en träbit vid cutawayen som kamouflage) http://www.youtube.com/watch?v=mSG7I-_dkMA&feature=youtu.be 😆 :lol: 😛 xD FAN VA SKÖN DU E FIDDEN xD JAG ÄLSKAR DIG xD hahhahahaha riktigt bra låt!
Memphis Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Här är mitt bidrag 😱 http://youtu.be/NDXB_ShTEf0 Nice Stefan!! 😄 Kul att du fixade ett bidrag till slut. Tycker min idé till längstavideoklippfredag gick hur bra som helst. 😄
Neosus Postat 2 augusti 2013 Postat 2 augusti 2013 Fräckaklippfredag borde vi döpa det till! 😄 Gunatt! 😑
Zakyath Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 fan vad kul att det blev lite krut i den här fräckaklippfredagen! ska försöka ladda ihop nåt inför nästa fredag
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Idag blir det tydligen riktigt kladdvarmt igen. Huga.
D Vibe Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Provar en grej på sången... Jag har två spår som dubbar varandra. Men istället för att lägga ut dem som de är på varsin sida av stereobilden så tar jag ett högpassfilter på vänster och höger, så att övertonerna mest hörs. sen lägger jag det ena spåret i mitten med ett lågpassfilter så att grundtonen mest hörs. På det sättet bör jag slippa chorus/flanger/nollningseffekter vid monolyssning. Får se hur det låter i slutändan 🙂
joachime Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag har smoothieglass i frysen. Funderar på hur man fixar lunch- och middagsglass. Skulle passa en sån här dag.
slejnard Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag har smoothieglass i frysen. Funderar på hur man fixar lunch- och middagsglass. Skulle passa en sån här dag. En traktorskopa glass! 😄 Ja E förresten åxå flintis 😑 Höga vikar, kala dalar.
slejnard Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Har dock Ingen glass hemma 🙁 Igår åt vi en god sort: lakrits å chili
Memphis Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Fina videos 😄 Och du hakar på nästa gång hoppas jag?
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Har dock Ingen glass hemma 🙁 Igår åt vi en god sort: lakrits å chili lakrits å chili glass? 😮 E DE gott?? 😮
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 En traktorskopa glass! 😄 Ja E förresten åxå flintis 😑 Höga vikar, kala dalar. 🙁 😆
slejnard Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 lakrits å chili glass? 😮 E DE gott?? 😮 Faktiskt. Finns på Ica. Triumf glass 🙁 😆 😄
D Vibe Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Har dock Ingen glass hemma 🙁 Igår åt vi en god sort: lakrits å chili Köp en glassmaskin. Det är busenkelt att göra egen glass.. och gott! 😑
Neosus Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Faktiskt. Finns på Ica. Triumf glass 😄 DE ska ja banne mej prova nångång! ☺️
slejnard Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Köp en glassmaskin. Det är busenkelt att göra egen glass.. och gott! 😑 Har köpt en till syrran som hon ska få imorn. Får testa där! Sen kanske egetköp. DE ska ja banne mej prova nångång! ☺️ Jåh! ☺️
Recommended Posts