Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Blev uppmanad att lägga in en kommentar på arcane realitys facebooksida. Försökte, men vet inte om den kom med. Fb är ett mysterium för mej.

Postat

Har blivit sån där toppkommentator nu i kommentatorsfältet på ab via mitt fb-konto under pseudonym. Funderar på att skaffa ett konto till och börja debattera med mej själv. Undrar om dom har tänkt på det där?

Postat (redigerat)

Undrar om det blir några videos? Memphis måste väl ändå lägga upp en? Huvudsaken är att man ser nyllet.

Edit: Och slipper se genitalierna. Någon form av byxor påbjudes alltså. Ännu viktigare nu.

Redigerat av SadamJR
Postat

Funderar på om man ska sälja imacen och köra en MacBook Pro istället. Som man kopplar upp till teven när man är hemma.

Kanske. Laptops har väl en tendens att inte hålla så länge? 😕

Postat (redigerat)

Fasen. Tänkte shocka er med en fredagsfilm men jag förstår inte mig på quick time.

Om jag väljer mitt externa ljudkort som källa mixas alla kanaler (in och ut) till vänster. Inget på höger.

Jag vill ju spela in det ljud jag lyssnar på, dvs det som går ut från Reason.

Redigerat av joachime
Postat

Fasen. Tänkte shocka er med en fredagsfilm men jag förstår inte mig på quick time.

Om jag väljer mitt externa ljudkort som källa mixas alla kanaler (in och ut) till vänster. Inget på höger.

Jag vill ju spela in det ljud jag lyssnar på, dvs det som går ut från Reason.

Tråkigt. 🙁 Men skit samma då, lägg upp ändå?
Postat

Tråkigt. 🙁 Men skit samma då, lägg upp ändå?

Det hoppas jag att han gör, men nyllet vet jag inte. Den där strumablicken......brrrrr......

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.