drloop (oregistrerad) Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 På tal om skaldjur, hur känns den här boken?? http://cdon.se/b%C3%B6cker/jansson,_torsten/skaldjur_med_torsten_jansson-12772827
Neosus Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Jo tack det känns bra.... med den boken! 😄☺️😑 Nämen ja vet int! Har int läst den! Ha ja int! Nä! 🙂
Memphis Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Jag älskar skaldjur! Och det e väl inte konstigt när man bor vid kusten. 😄 Loopis e du uppväxt i Götet?
Pico Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Fan jag börjar snetända på den där Win8-tråden. Jag pallar bara inte läsa mer crap. Kanske dags att sova, har ju trots allt varit vaken sen 5 igår morse.
Pico Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Eller skall man dygna igen... var länge sedan jag körde en två-natters. xD
joachime Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Fan jag börjar snetända på den där Win8-tråden. Jag pallar bara inte läsa mer crap. Indeed. Tror inte TS har för avsikt att faktiskt lära sig något. Mest trolla.
drloop (oregistrerad) Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Jag älskar skaldjur! Och det e väl inte konstigt när man bor vid kusten. 😄 Loopis e du uppväxt i Götet? Japp Indeed. Tror inte TS har för avsikt att faktiskt lära sig något. Mest trolla. Trolldeg kanske.
Zakyath Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Indeed. Tror inte TS har för avsikt att faktiskt lära sig något. Mest trolla. Förlåt för att jag säger det, men var fan har du haft din skalle de senaste åren? Det är ju uppenbart att grabben antingen 1) är allvarligt psykiskt sjuk, eller 2) trollar. Det har ju varit sjukt uppenbart väldigt länge också. När han sa att popsångare var viljelösa marionetter åt hemliga sällskap vars enda syfte var att hjärntvätta massorna, ringde inga varningsklockor? Eller när han skrämde bort den där bruden?
CHAE Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Inbunden? 😆 :lol: 😆 :lol: 😠😆 :lol: Förlåt för att jag säger det, men var fan har du haft din skalle de senaste åren? Det är ju uppenbart att grabben antingen 1) är allvarligt psykiskt sjuk, eller 2) trollar. Det har ju varit sjukt uppenbart väldigt länge också. När han sa att popsångare var viljelösa marionetter åt hemliga sällskap vars enda syfte var att hjärntvätta massorna, ringde inga varningsklockor? Eller när han skrämde bort den där bruden? Han kanske bara krökat för mycket 😮🙁 Fast när han skrämde iväg Baronessan så vart det för mycket 😠
Neosus Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Det är inte riktigt rätt i huvet på han fast å andra sidan är mitt huvud inte heller rätt HAHAHAHAHAHAHA MOUAAAAAHAHAHAHA 😮
CHAE Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Iofs jag håller på att bli vräkt p.g.a en konflikt med hyresvärden. Så det kanske har knuffat honom över kanten 😮😑
Zakyath Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 tror snarare att han är över kanten orsakat konflikten 😏 men det är ju rena spekulationer
CHAE Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 tror snarare att han är över kanten orsakat konflikten 😏 men det är ju rena spekulationer Inte en helt och hållet omöjlig tanke... 😉
Zakyath Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Är jag förresten helt out there med mina resonemang i den nya skapa vs stjäla-diskussionen? Eller börjar den också bli tröttsam. Tänker på mitt ovanligt svaga medhåll
joachime Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Förlåt för att jag säger det, men var fan har du haft din skalle de senaste åren? Det är ju uppenbart att grabben antingen 1) är allvarligt psykiskt sjuk, eller 2) trollar. Det har ju varit sjukt uppenbart väldigt länge också. När han sa att popsångare var viljelösa marionetter åt hemliga sällskap vars enda syfte var att hjärntvätta massorna, ringde inga varningsklockor? Eller när han skrämde bort den där bruden? Min skalle har delvis varit på andra ställen. Men Baronessan minns jag. Fan vad tragiskt det var.
drloop (oregistrerad) Postat 30 juli 2013 Postat 30 juli 2013 Skall försöka sova nu. Någon sommhar ett tips på någon aömnig film på Netflix?
Recommended Posts