Memphis Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Jag kan inte hoppa. Då ramlar jag omkull. Fick ont ändå. Vetefan hur. Det kanske var klippan som hoppade på dig? Vad har ni för deal? Måste du hålla dej på rummet eller får du va i resten av lägenheten oxå? Klart jag får! Din fåntratt! 😄 Har ju sagt att vi delar den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Behöver inte vara märkvärdigt eller en svårt teknisk, bara nått kort eller långt om man så vill. Så får man se lite mer av längstaianerna och blir ännu mer personligt. Det blir nog inget härifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 (redigerat) Det blir nog inget härifrån. Okej, förstår ju varför. Du får gärna göra nått klipp när du gör nått annat. 😄 Nån rolig hälsning eller nått. Redigerat 25 juli 2013 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Stefan hade skickliga musiker med sig! Bo Kasper hoppade vi över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Snygg bas memfo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Skulle gärna göra nåt klipp om det inte var så omständigt att lägga upp med mobilens internet. Så Att E 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 juli 2013 Dela Postat 25 juli 2013 Jag har ingen kamera och jag vet inte hur man gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Sjukt snygg bas Memphis! Vad ska ni spela i bandet? 😮 Funderar på om man ska dra en timme tidigare från jobb och dra in och testa semiakkar. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Sjukt snygg bas Memphis! Vad ska ni spela i bandet? 😮 Jag tror han ska spela bas. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Jag tror han ska spela bas. 😐 ....😏 Musikstil på bandet mena ja jöh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Jag tror han ska spela bas. 😐 Det är inte så jävla säkert. Memphis är så mångkunnig att han kan ta över rubbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Han borde göra som Arjen Lucassen och skriva rockoperor! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 [...] och testa semiakkar. 😱 Vete fan exakt hur det gick till men jag slarvläste "semiakkar" och fick det till "testiklar" 😳😊 @Memphy; kalasbas ju! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Vete fan exakt hur det gick till men jag slarvläste "semiakkar" och fick det till "testiklar" 😳😊 @Memphy; kalasbas ju! 🥰 Han är för ung för att testa dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Vete fan exakt hur det gick till men jag slarvläste "semiakkar" och fick det till "testiklar" 😳😊 Du är ju helt kass 😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Du är ju helt kass 😛😆 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 När jag fixat en kamera så kan jag fixa inspelningar! Mvh // Neofix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 NU: Kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 🙁 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 http://youtu.be/gxfwSpY-Hu8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Heldigital från 1982. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Det låter bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Det låter bra! Tur att jag inte har nån cd-spelare längre. Då skulle jag väl börja lyssna efter hålen och decimalerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 [...] hålen och decimalerna. Ni ungdomar med era moderna uttryck. På min tid hette det "kuk" och "fitta". And that's that 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 ...och punchline82 trixar vidare 😑 Undrar om han får någon musik gjord öht 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Ni ungdomar med era moderna uttryck. På min tid hette det "kuk" och "fitta". And that's that 😑 Jämför du din kuk med den decimal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Kom på tänka på en lite kul idé när Micke postade sitt klipp häromdagen när han spelade piano. Hade det inte varit kul om vi typ varannan Fredag så ska alla (eller ja dom som vill) posta ett litet klipp på när dom spelar något? 😄 Behöver inte vara märkvärdigt eller en svårt teknisk, bara nått kort eller långt om man så vill. Så får man se lite mer av längstaianerna och blir ännu mer personligt. DU kan va personlig 😠🥰 Frän idé. Får nog hoppa det dock. Har aldrig tid att musicera någonting och när det väl händer så vete fan om jag vill hamna på VHS-tape ( 😎 ). Men men... Får se, kanske blir någonting någon gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 26 juli 2013 Dela Postat 26 juli 2013 Jämför du din kuk med den decimal? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts