Pico Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Den där KKK-luve-scenen var ju så jävla epic att jag, trots att jag såg filmen själv, garvade högt och klappade händerna. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 (redigerat) @Sadam; är ju pappaledig menneh... Vi drar till Vejbystrand om tisdag och hänger där över midsommar med sambons familj. Efter det drar vi nog ner till min päron ett par dagar 😑 @Nay: krattis krappen 🥰😄 😆 Den där KKK-luve-scenen var ju så jävla epic [...]garvade högt och klappade händerna. xD 😆 xD Redigerat 14 juni 2013 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 @Sadam; är ju pappaledig Hur länge då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Då var det över 😑 Trevlig kväll med släkten och lite mat. Samt lite cider och öl till det. Min far överraskade mig med att bjuda in en gammal barndomsvän som jag inte träffat på 3 år. Mycket trevligt. Fick både fina saker och blev rik! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Då var det över 😑 Trevlig kväll med släkten och lite mat. Samt lite cider och öl till det. Min far överraskade mig med att bjuda in en gammal barndomsvän som jag inte träffat på 3 år. Mycket trevligt. Fick både fina saker och blev rik! 😮 Vad fick du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Vad fick du? Vinylspelare, kaffekokare, mixer (köksmixerdåvasåatteh), glas och pengar. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Den där KKK-luve-scenen var ju så jävla epic att jag, trots att jag såg filmen själv, garvade högt och klappade händerna. xD Ja där fanns en del roligt mitt bland det våldsamma. Kom att tänka på ett arkadspel där det väller in bovar som man ska prickskjuta när scenen där det vällde in på slutet efter att doktorn sköt boven. Fattar nån vad jag skriver? Inte jag heller . 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Vinylspelare, kaffekokare, mixer (köksmixerdåvasåatteh), glas och pengar. ☺️ Fina grejer speciellt kaffekokarn! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 yo längstah. Vad säger ni är några måste-ha på vinyl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 yo längstah. Vad säger ni är några måste-ha på vinyl? Steely Dans samlade produktion, men det tycker nog inte du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 yo längstah. Vad säger ni är några måste-ha på vinyl? Pet Sounds 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 KISS Från 74-77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Steely Dan och Kiss, vad förvånande. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Surprise! ☺️ Nu.kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Appsolut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Köp sånt som var avsett att ge ut på vinyl. Sånt som var avsett att ge ut på cd låter inte lika bra på vinyl, har jag hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Brukar finnas mkt bra på loppisar o dyl. Kolla att skivorna är släppta på 70-talet så är ALLT bra. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Har fyndat black sabbath Simon & garfunkel Jackson five Stevie wonder earth wind fire Boston etc... Så det är bara att vraka. Återvinningsmarknader har också skivor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Så att E Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 gjorde en hembeställning på: Abbey Road (rem.) Sgt. Pepper (rem.) Dark side of the moon Babel Sound City 3 gamla och två nya. Tackar för allas tips och de kommer nog med i samlingen någon dag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Gott va 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 kollade igenom mina föräldrars vinylsamling, Originalupplagor av bl.a Thriller, Bad, Imagine & Purple Rain. Hujedamig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Prince diggade jag mkt förr. Ett musikaliskt geni. Lyssna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Prince diggade jag mkt förr. Ett musikaliskt geni. Lyssna! Första jag slog på. Den plattan är redigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Krilla lite hos goda vänner ikväll då'rå ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 n84 slår rekord. Senaste inlägg i 16 trådar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Och rubbet var spam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2013 Dela Postat 15 juni 2013 Såg det nu också. Anmälde till Linus Krilla lite hos goda vänner ikväll då'rå ☺️😑 Gotta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts