Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Det blir iallafall kyckling och ris med currysås! Ba så att ni vet! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Det blir iallafall kyckling och ris med currysås! Ba så att ni vet! 😑 Här blir det Pizza 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Här blev det pizza åxå. Det blir iallafall kyckling och ris med currysås! Ba så att ni vet! 😑 VA GOTT! Här blir det Pizza 🙂 VA GOTT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Sadamjr! 😮 Du måste starta tråd om den stora forumstrejken som varit! 😮 Nä, jag ligger lågt med sånt där, men överheten kunde ju gott skriva nåt om vad som har varit på g. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Exakt! ~|~ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Inväntar konsert med Anna Lotta Larsson nu kl 18. Perfekt ljud! Min sambo är med i kören. Perfekt sång! Tror dom är ett 60tal i kören. Perfekt antal! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Perfekt med andra ord då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Iphonar i väntan. Perfekt tidsfördriv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Perfekt med andra ord då! Exakt! Perfekt mao Sitter perfekt närmast gången på tredje rad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 😄 Passande smiley. Perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 [...] Min sambo är med i kören. Perfekt sång! [...] Iphonar i väntan. Perfekt tidsfördriv! Hälsa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Man kan tro jag rökt ganja. Snöat in på ordet PERFEKT! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Tror dom är ett 60tal i kören. Perfekt antal! Needs 9 more 😱 😊 Exakt! Perfekt mao Sitter perfekt närmast gången på tredje rad! Så du snabbt kan fly om det låter illa? 😛 Man kan tro jag rökt ganja. Snöat in på ordet PERFEKT! 😆 vaGOTT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Hälsa 🙂 Ska göra det! Needs 9 more 😱 😊 Så du snabbt kan fly om det låter illa? 😛 vaGOTT! Japp 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Meh vilken orutin! 😛 Jag vet. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Perfekt! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Grillade köttspett här. Va gott. Har varit helt livlös idag, inte haft någon ork eller vilja att göra nånting alls. Men behövs väl sånna dagar med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Igår var jag på diverse pubar och sen klubben Pustervik. Skönt ställe, rätt alternativt vilket jag gillar, även fast jag själv inte e så mycket hipster direkt så är stämningen och folket trevligare där än på många andra ställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Igår var jag på diverse pubar och sen klubben Pustervik. Skönt ställe, rätt alternativt vilket jag gillar, även fast jag själv inte e så mycket hipster direkt så är stämningen och folket trevligare där än på många andra ställen. Skulle du Inte vara hipster? Oh bitch puh-lease 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 (redigerat) dubbelpost Skulle du Inte vara hipster? Oh bitch puh-lease 🙂 😳 Redigerat 6 juni 2013 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Greg's Guitars är en rätt så trevlig kanal ändå! Såatte perfekt! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 (redigerat) dubbelpost 😳 Det jag vet om dig stämmer in ganska bra 😄 🥰 Redigerat 6 juni 2013 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Hop Hopsters Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Det jag vet om dig stämmer in ganska bra 😄 🥰 Jasså okej, det var ju intressant. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 En glass på de´rå jo´rå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Jasså okej, det var ju intressant. 😛 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 😊🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Nu äre friidrott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts