Neosus Postat 2 juni 2013 Dela Postat 2 juni 2013 VADÅ LYFT DIN RÖV NU JÄVL.......... Ja kanske det! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juni 2013 Dela Postat 2 juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U A just ja! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juni 2013 Dela Postat 2 juni 2013 Nu ska ja IRL:a i soffan å kolla teve! Heda! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 För en utomstående så måste det här inlägget se fantastiskt förvirrande ut. xD 🥰😆 När blir det IRL då? Nu e det sommar, e ju perfekt för några öl på en uteservering. Grahn, lyft din röv till gbg! IRL vore gott 😮🥰 * * * Go' möra, längstah! Strålande solsken, sydlig bris och akffe. Idag blir det utflükt till lekparken, gubbejord och kamelbular 🥰 Men först, som sagt; akffe och vakna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 🥰😆 IRL vore gott 😮🥰 * * * Go' möra, längstah! Strålande solsken, sydlig bris och akffe. Idag blir det utflükt till lekparken, gubbejord och kamelbular 🥰 Men först, som sagt; akffe och vakna. Här är det grått å trist! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 I expressenartikel om husby: "HUSBY/TENSTA. Stenkastning, anlagda bränder och krossade rutor." "Barnens farmor finns bara ett stenkast bort," Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 I expressenartikel om husby: "HUSBY/TENSTA. Stenkastning, anlagda bränder och krossade rutor." "Barnens farmor finns bara ett stenkast bort," 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 xP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 I husby mäts alla avstånd i stenkast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Kunde inte låta bli att skicka ett mejl till journalisten ifråga. Fick ett positivt hållet svar oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 😮 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Jao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Ähh.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 (redigerat) JAMAMÄNNSANFATTASBARA! Redigerat 3 juni 2013 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 😄 Så nu är vi alltså där 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Lite småfånigt kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 JAMAMÄNNSANFATTASBARA! Bra pagetopper. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 va GOTT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Dääääämn! Nu tycker t o m jag att det vart varmt 😮 Men samtidigt gott 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=FGXDKrUoVrw 😳😆 Det där är tolv sekunder av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Jag blir asförbannad 😠🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Nu håller dom på och asfalterar i åtvid. 3 meter här och 5 meter där, men det luktar gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2013 Dela Postat 3 juni 2013 Det där är tolv sekunder av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Jag blir asförbannad 😠🙂 Tolv väl spenderade sekunder om du frågar mig. ☺️ Hmm, är det alltså inte korrekt svenska att skriva ihop det? Välspenderade? Fick för mig att det var ett ord men guess not. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts