CHAE Postat 7 maj 2013 Dela Postat 7 maj 2013 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 såg nyss total recall. svartnegern är banne mej kung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Du ska inte också köpa en skiva, Zak? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Morn! Skönt å va ledig. Kaffet i högsta hugg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 ☺️🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Stämplade ut och drog hem vid lunch dårå men det känns som jag glömt något... typ att idag var det ingen halvdag eller att jag hade något möte inbokat som nu inte blir av... gah. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Nu har jag listat om mej på vårdcentralen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Listigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Listigt! blev så jävla tröt på läkaren jag hade. När jag besökte henne för en genomgång för en tid sedan kom hon fram till att jag hade 50 % arbetsförmåga om man kunde hitta nåt som passade mej. Idag hade vi ett möte angående mitt aktivitetsstöd där hon, arbetsförmedligen och kommunen var med. Då sitter människan och säjer att min arbetsförmåga är 75 %. När jag ifrågasätter detta börjar hon prata om missförstånd, att hon har 1000 patienter, och att det egentligen inte spelar nån roll för det är inte hon som bestämmer iallafall. Detta förstår jag naturligtvis, men när jag talar om för henne att det inte är det saken handlar om, utan att jag måste veta att det hon säger till mej måste va vad hon säjer på ett sånt här möte vill hon helt enkelt inte förstå. Till slut var hela mötet förgiftat av vårt argumenterande, tills hon frågade om jag hade förtroende för henne och jag sa att jag inte hade det. Nåja, det blir väl fler möten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Jobbigt läge sadamjr. Du ska se att det löser sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Jobbigt läge sadamjr. Du ska se att det löser sig! Jo, men nästa steg är soc, och det är inte så kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 En kaffe på det 🙁 En gravkaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 En kaffe på det 🙁 En gravkaffe. Skål och botten opp slejnard. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Åt helvete med datorer. Jag ska köpa mig ett mixerbord och rullbandare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Åt helvete med datorer. Jag ska köpa mig ett mixerbord och rullbandare. Hej Nay Nilsson 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 😄😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Norge kan hålla sig till skidorna tycker jag! Vad tycker DU? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Norge kan hålla sig till skidorna tycker jag! Vad tycker DU? 😑 Du kan hålla dej till skidorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Är ni inloggade så skriv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 . Jag visste väl att jag kunde lita på dej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 Jag visste väl att jag kunde lita på dej. 🙂 fick kallelse till växjö idag. den 22 Maj kl:12 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 maj 2013 Dela Postat 8 maj 2013 🙂 fick kallelse till växjö idag. den 22 Maj kl:12 🙂 Du fixar det där. Hur känns det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts