Neosus Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jag är riktigt nära! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jag är också närmre 30 än 20. Du är närmare 40 än 20. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jag är närmare 40 än Nay 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Nära skjuter ingen hare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jo jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 https://www.studio.se/index.php/topic/100853-initialization-error-kan-inte-oeppna-protools/#entry1471441 En ny tråd som kan ta sig är på uppsegling... 😑🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jo jag! NEJ 😠😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 https://www.studio.se/index.php/topic/100853-initialization-error-kan-inte-oeppna-protools/#entry1471441 En ny tråd som kan ta sig är på uppsegling... 😑🙂 Undrar vilka "FAKTA" proffs-Micke ska hänvisa till i den där tråden! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jag är närmare 40 än Nay 😊 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 http://forum.studio....s/#entry1471441 En ny tråd som kan ta sig är på uppsegling... 😑🙂 Proffs-micke och mickestrang borde chilla ner några kilon ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Proffs-micke och mickestrang borde chilla ner några kilon ibland. Jag tycker att båda är lite småsköna... 🙂 Jag kanske är ensam om det? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jag är närmare 40 än Nay 😊 Jag är närmare dig än du tror! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Jag är närmare dig än du tror! 😱 😱🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 (redigerat) Jag tycker att båda är lite småsköna... 🙂 Jag kanske är ensam om det? 😳 DMM höjer allt som heter Avid, även fast mycket av deras produkter har passerat dess bäst före datum. Mickestrang hatar på allt som har med apple och avid och göra, utan någon direkt anledning egentligen. Tröttnar ganska kvickt 😑 Redigerat 5 maj 2013 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 DMM höjer allt som heter Avid, även fast mycket av deras produkter har passerat dess bäst före datum. Mickestrang hatar på allt som har med apple och avid och göra, utan någon direkt anledning [...] Upplagt för hat-gumbo 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Nu slog schweitz kanada oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 När jag bodde åt göteborgshållet till för en 10-15 år sen fanns det en massa stora lägenheter i provinsen som inte många ville hyra ensamma som folk delade på. Men det kanske har ändrats nu. Åh fan, så du har bott här alltså. Minns att debatt bor i gbg, runt Linné nånstans. Så bor ju Loopis här också. Tror inte det finns sånna lägenheter längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Undrar vilka "FAKTA" proffs-Micke ska hänvisa till i den där tråden! 😳 Jag ska inte presentera ett jävla skit. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 ballt med bioniska öron 🙂 man kanske borde skaffa sig ett par såna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Åh fan, så du har bott här alltså. Minns att debatt bor i gbg, runt Linné nånstans. Bodde i mölndal eller mölnlycke. Kommer aldrig ihåg vilket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Bodde i mölndal eller mölnlycke. Kommer aldrig ihåg vilket. Du har kvar lägenheten fortfarande men du hittade helt enkelt inte hem och hamnade i Åtvid. Väl där kände du typ... "Va fan, varför inte?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Du har kvar lägenheten fortfarande men du hittade helt enkelt inte hem och hamnade i Åtvid. Väl där kände du typ... "Va fan, varför inte?" Jag hade ingen lägenhet. Jag gick på folkhögskola. Sen försökte jag fixa en lägenhet i linköping men hamnade i åtvid. Inte många rätt där inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Tur att det inte fanns ett vittne, Person C. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 xD Det var ju kul att nån uppskattade det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 😄 Jag ska inte presentera ett jävla skit. 😠 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 När jag lade min dotter till sängs så öppnade jag först Fl Studio mobile för att bekanta mig med det; gjorde något funkigt. Sen öppnade jag RD3 HD och gjorde en stenhård acidslinga. Man får försöka vara kreativ i småstunder 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 maj 2013 Dela Postat 5 maj 2013 Kollar du på tv nu sadam? Jägarliv sjunger island om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts