cageman84 Postat 7 januari 2013 Postat 7 januari 2013 Har precis skaffat mig en ny dator men av någon okänd anledning så går det inte att installera drivrutinerna eller programmen! Varken på mitt Fireface 800 eller mitt babyface som jag precis testade. (använder windows 7 till skillnad mot förra datorn då det var XP) När jag klickar på program-ikonerna som ska starta installationen kommer det fram den vanliga rutan i windows 7 när man ska installera program (att bekräfta att man litar på programet) och när jag gjort detta så händer ingenting alls. RME loggan (eldflamman) syns nere i högra hörnet men det går inte göra något med den. Vad beror detta på? Har provat hämta hem de senaste drivrutinerna på RMEs hemsida men det funkar ändå inte.. Någon som vet vad? mkt frustrerande, tacksam för hjälp!
saik111 Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Hej ledsen att jag inte har ngt svar till, utan jag sitter i samma sits som du med mitt rme 800. Har du fått ngn lösning på det hels? Har sökt och sökt. mvh Leif
joachime Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Hittade följande tråd på RMEs forum: http://www.rme-audio.de/forum/viewtopic.php?id=7348
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.