Ekstasis Postat 6 januari 2013 Dela Postat 6 januari 2013 Kan bara säga att skivan överträffade alla mina förväntningar. Mycket imponerade och experimentellt, bra produktion. Jag tycker detta är deras bästa skivan sedan The Salvation från 2004. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Prelude Postat 6 januari 2013 Dela Postat 6 januari 2013 Tack för tipset, låten på soundcloud är sjukt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 6 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 6 januari 2013 Tack för tipset, låten på soundcloud är sjukt bra! Jo jag hade inte så jätte stora förväntningar efter hört bara den låten från skivan, men kan lova att skivan har väligt mkt mer att erbjuda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
theunknown Postat 6 januari 2013 Dela Postat 6 januari 2013 De låter snuskigt bra som vanligt. Hade inte heller så sjukt höga förväntningar efter bara soundcloudsläppet. Men skivar sparkar some serious ass! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 8 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 8 januari 2013 Bästa låten på skivan. http://www.youtube.com/watch?v=8WRQZeEThp0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
theunknown Postat 8 januari 2013 Dela Postat 8 januari 2013 Hela skivan är fantastisk! Har svårt att välja en favoritlåt. Men du har ju en bra kandidat. Lyssnat på skivan på repeat 4 gånger på rad nu. Upptäcker som vanligt när de gäller CoL nya grejer vid varje lyssning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.