evilrocker Postat 5 januari 2013 Dela Postat 5 januari 2013 Någon som vet om det finns några diffusorer liknande dessa att köpa i Sverige? Tänkte skaffa ett par och placera bakom trummorna, har tillräckligt med absorbenter nu så vill testa och se hur det blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 5 januari 2013 Dela Postat 5 januari 2013 Jag har ingen erfarenhet av GIK:s diffusorer men tror att du skulle bli mer nöjd med Svanås nya vingar istället. Genom sin smarta konstruktion drar vingarna ut ljudet (350 - 16 kHz) i tid och fungerar även som en membranabsorbent ned till ca 100 Hz. Jag har DIY-satser du kan få köpa. PM:a i så fall. // Björn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 5 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 5 januari 2013 Jag har ingen erfarenhet av GIK:s diffusorer men tror att du skulle bli mer nöjd med Svanås nya vingar istället. Genom sin smarta konstruktion drar vingarna ut ljudet (350 - 16 kHz) i tid och fungerar även som en membranabsorbent ned till ca 100 Hz. Jag har DIY-satser du kan få köpa. PM:a i så fall. // Björn Coolt, har du mått och bilder? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 5 januari 2013 Dela Postat 5 januari 2013 Absolut, länkar till ett produktblad och kan skicka bilder på byggsatserna lite senare. http://www.hakode.se/wing/Wing.pdf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.