Naymari Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Tjena! Detta är ett problem som uppstod någon gång i början av December. Svensken i mig tog i och jag tänkte: " Det fixar de säkert" Men eftersom inget har hänt undrar jag om ni är medvetna om felet? Det ser ut såhär: Och de är inte klickbart för att man ska komma till tråden i fråga. Bara upplyser er om ni missat detta. Vänligen/ Naymari
Tilly Postat 6 januari 2013 Postat 6 januari 2013 Det kan bli lite fel just nu då det pågår lite tekniska uppgraderingar av forumet och servrar. Det kommer att bli löst inom en snar framtid. 🙂 1
Stanislav (oregistrerad) Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Naymari, Tack för din felrapport. Det är svårt för oss att gå igenom alla delar av sajten så felrapporter uppskattas. Jag har kontaktat leverantören av forummjukvaran i detta ärende och återkommer när det är löst. MVH Stanislav
Stanislav (oregistrerad) Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Detta är nu åtgärdat! Notera dock att detta endast berör nya notifieringar. (Dvs. de gamla kommer fortf. se ut som på din bild, men nya kommer fungera normalt.)
Naymari Postat 1 februari 2013 Trådstartare Postat 1 februari 2013 Detta är nu åtgärdat! Notera dock att detta endast berör nya notifieringar. (Dvs. de gamla kommer fortf. se ut som på din bild, men nya kommer fungera normalt.) Hmm. Nya notifieringar fungerar fortfarande inte för mig. 🙁
Naymari Postat 1 februari 2013 Trådstartare Postat 1 februari 2013 Hmm...var hittar jag notifieringarna? du kan slå på i inställningarna om det har kommit ett svar i en tråd du skrivit i. Och ställa in bevakningar till notifiering istället för mail!
Stanislav (oregistrerad) Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Hmm. Nya notifieringar fungerar fortfarande inte för mig. 🙁 Testa att logga ut och sedan in igen. Därefter bör det funka. (Med nya notifieringar.)
Naymari Postat 1 februari 2013 Trådstartare Postat 1 februari 2013 (redigerat) Testa att logga ut och sedan in igen. Därefter bör det funka. (Med nya notifieringar.) Ledsen, men nej. Ingen skillnad på nya notifieringar 🙁 Edit: Använder Chrome v.24.0.1312.57 på Mac OSX 10.6.8 om det hjälper något. Redigerat 1 februari 2013 av Naymari
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.