drloop (oregistrerad) Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Tråkigt när sånt här händer. Förra veckan fick jag mejjl av en snubbe från Vend som undrade om det gick bra att betala med enkronor.. 😮 Pengarna kanske hade rullat in så att säga...
henke75 (oregistrerad) Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Så nu är det polisanmält! Lycka till du/ni andra som råkat ut för denna lurendrejare. 114 14 tar ca 10 minuter att göra anmälan, kan bara uppmuntra alla som råkar ut för bedrägerier att göra likadant.
ONSatan Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Bra gjort! Polisen tar faktiskt tag i sådana saker. Speciellt om det är frekvens på sakerna (eller unga kriminella som ligger bakom).
Linus Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 ni kan ju passa er för henke75@mail.comDu varnar alltså för dig själv? 2
Evil_E Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Du varnar alltså för dig själv? Haha, den var bra 🙂
henke75 (oregistrerad) Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Du varnar alltså för dig själv? Japp, passade på att regga henke75 😱 Men jag har inte blåst mig själv... ännu 😳
Linus Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Japp, passade på att regga henke75 😱 Du registrerar en användare med den mailadress som tillhör en misstänkt bedragare? Förstår jag rätt?
Guitar Nilsson Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Du registrerar en användare med den mailadress som tillhör en misstänkt bedragare? Förstår jag rätt? "Det var ju moget", skulle min extarson ha sagt.
KillwithSkill Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 "-Varning för bedragare på Vend" Som att skriva "-Varning för fifflare här i världen!" Gå inte ut, du kan dö! Till att börja med, använd hjärnan!
Erik dP Postat 8 januari 2013 Trådstartare Postat 8 januari 2013 "-Varning för bedragare på Vend" Som att skriva "-Varning för fifflare här i världen!" Gå inte ut, du kan dö! Till att börja med, använd hjärnan! ...Du har rätt. Jag ska sluta varna folk i fortsättningen.
SadamJR Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 Ibland finns det bedragare på Studio forum oxå. 1
CHAE Postat 9 januari 2013 Postat 9 januari 2013 Ibland finns det bedragare på Studio forum oxå. Jo, det finns tyvärr ju det... 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.