wellness music Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Jag vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År, fyllt med massor av kreativitet och nya spännande musikupplevelser! Vill också passa på att tacka för det gågna året av trevlig samvaro och intressanta diskussioner. Gott nytt År på er!!! // Björn
CHAE Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Back at ya, Björn! Och tack själv för otroligt intressanta/spännande byggtrådar och awesomeness 🙂 Vänligen, CHAE
Claes Holmerup Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Om man ser tillbaks på vissa vilda diskussioner i forumet, så ligger det nära till hands att säga Grått Nytt Hår - men jag låter bli det och önskar istället ett traditionsenligt Gott Nytt År till alla. 🙂
SadamJR Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Gott nytt år, och låt oss hoppas att den goda stämning som har rått här de sista veckorna fortsätter in på det nya året.
slejnard Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Gott nytt år Björn och alla andra. Oooops! Nu blev visst afterlunchkaffet klart! 😄
oioioi Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Gott nytt år önskas alla som hänger här! (Kaffet precis klart här med. Tyvärr slut på mjölk.)
D Vibe Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Gott slut och nytt år! Kent släppte en ny låt idag: Kent – Ingen kunde röra oss Intäkterna går till ROKS.
therocker Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Gott nytt alla studionördar!! Vad skulle man göra utan SF? Alltid lika trevligt att hänga här med er! Akta er för raketerna så blir 2013 ett kanonår, för egen del tänker jag skriva massa hits nästa år. Puss o kram!
stegrarn Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Gott nytt år alla, hoppas 2013 skänker oss alla glädje och framgång i våra musikliska ambitioner, vad dom än må vara..
Mats Stålbröst Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Gott nytt år! Jag hoppas på ett år där forummedlemmarna hjälper varandra att göra ännu bättre musik. /Mats
®offe Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Hej allihopa! Jag har precis bestämt att 2013 kommer att bli vårt bästa år NÅGONSIN ! God fortsättning på det nya BÄSTA året. r
cborg Postat 8 januari 2013 Postat 8 januari 2013 (redigerat) Prim! Nähä Redigerat 8 januari 2013 av cborg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.