Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Det är väl det att så många idag är basonanister. Ju mer bas desto bättre. Folk är basskadade.

Postat

Nyårslöften...Hmmm....Fortsätta skriva världens bästa låtar, och kanske jobba på min ödmjukhet lite.

Postat

Håller fortfarande mitt sista nyårslöfte som jag avgav 1990. Aldrig mer nyårslöfte..... 🙂

Postat

Äta mer bacon och jobba på min film! Och nosa upp så mycket jobb jag kan hitta! Och ännu mer bacon, kaffe och glass! :-D

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Mina gitarrsolon skall bli 50% snabbare!

Varför?

Postat

Här är några av mina tavlor.

img2211uz.jpg

img2207wi.jpg

img2204m.jpg

img2200x.jpg

Hade jag sett #1 och #3 på utställning hade jag antagligen köpt dem på stående fot 😮 Riktigt jävla bra jobbat, hellfog!

Postat

Hade jag sett #1 och #3 på utställning hade jag antagligen köpt dem på stående fot 😮 Riktigt jävla bra jobbat, hellfog!

Oh man tackar.

Postat

1:an & 2:an är väl ok, men den sista var väl ingen höjdare? 😉

Ja, Hellvalla Burn III är ett tydligt bevis (för mig själv) vad som händer när man skriver efter vad man tror eller tycker att andra förväntar sig. III:an skapades med autopilot "PÅ", vilket alltid medför risker. Hellvalla Burn IV är tänkt att ges liv efter en princip jag är mest trygg med: skriv det du är bäst på och sådant som du själv gillar, men gör det snyggt.

Avregga kontot? Du kommer ändå inte att kunna hålla dig härifrån, så det är inte lönt att tänka på. 😉

We'll see! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.