Die Hard (oregistrerad) Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Det är väl det att så många idag är basonanister. Ju mer bas desto bättre. Folk är basskadade.
Erik dP Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Nyårslöften...Hmmm....Fortsätta skriva världens bästa låtar, och kanske jobba på min ödmjukhet lite.
Frekvens Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Sluta med ciggen Gå ner 10 pannor till april.
pile63 Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Håller fortfarande mitt sista nyårslöfte som jag avgav 1990. Aldrig mer nyårslöfte..... 🙂
van Caine Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Äta mer bacon och jobba på min film! Och nosa upp så mycket jobb jag kan hitta! Och ännu mer bacon, kaffe och glass! :-D
Teknikfreak Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Mina gitarrsolon skall bli 50% snabbare! Så träningsdosen skall ökas till minst 2,5 timmar/dag...
hellfog Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Finns nåt av det du målat att beskåda på nätet? Vore verkligen fint att få se lite! Här är några av mina tavlor.
Die Hard (oregistrerad) Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Mina gitarrsolon skall bli 50% snabbare! Varför?
CHAE Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Här är några av mina tavlor. Hade jag sett #1 och #3 på utställning hade jag antagligen köpt dem på stående fot 😮 Riktigt jävla bra jobbat, hellfog!
hellfog Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Hade jag sett #1 och #3 på utställning hade jag antagligen köpt dem på stående fot 😮 Riktigt jävla bra jobbat, hellfog! Oh man tackar.
Valle Postat 2 januari 2013 Trådstartare Postat 2 januari 2013 1:an & 2:an är väl ok, men den sista var väl ingen höjdare? 😉 Ja, Hellvalla Burn III är ett tydligt bevis (för mig själv) vad som händer när man skriver efter vad man tror eller tycker att andra förväntar sig. III:an skapades med autopilot "PÅ", vilket alltid medför risker. Hellvalla Burn IV är tänkt att ges liv efter en princip jag är mest trygg med: skriv det du är bäst på och sådant som du själv gillar, men gör det snyggt. Avregga kontot? Du kommer ändå inte att kunna hålla dig härifrån, så det är inte lönt att tänka på. 😉 We'll see! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.