Valle Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Kommer förmodligen inte att hinna imorgon, så ett alldeles förträffligt Gott Nytt År till samtliga skitstövlar här på Studio Forum. Mina löften inför 2013: 1. Minst fyra fredagstrådar 2. Hellvalla Burn IV (4) 3. Avregga kontot i december
BluesBoy Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 1:an & 2:an är väl ok, men den sista var väl ingen höjdare? 😉 Det enda löftet jag ger är att jag inte ger några andra löften..... Gott Nytt år på dig med, Valle.
DrivKraft Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Är detta en öppen tråd där vi alla får skriva ner våra löften? Hur som haver. Gott nytt år! ...och det ska bli kul att höra Hellvalla Burn IV.
Claes Holmerup Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Vad f-n Valle?!?! 😮 Bara 4 fredagstrådar? Det finns ju massor med ämnen som kan leda till intressanta och högljudda debatter... Avregga kontot? Du kommer ändå inte att kunna hålla dig härifrån, så det är inte lönt att tänka på. 😉 Mina löften? Skriva mindre i forumet... Yeah, right - det trodde nog alla på... 😆 Jag brukar inte ge några nyårslöften, men kan kanske uttrycka förhoppningar. Kanske försöka hinna göra batchar till testsiten lite oftare än det har blivit på sistone... Hinna med andra testinspelningar som jag har funderat över länge... Tota ihop lite mer egen musik. Det har blivit mest covers på sistone eftersom jag har hjälpt andra med sådant.
DrivKraft Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 1. Bli färdig med min Moog EP. 2. Bli färdig med min techno EP. 3. Gnälla mindre på teknik.
Carle Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Springa 100 mil. Sätta någon ny milstolpe i mitt artisteri.
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Gott Nytt År till samtliga skitstövlar här på Studio Forum. Detsamma skitstövel!
slejnard Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Gott nytt år! Hoppas du ändrar dig ang att säga upp kontot.
SadamJR Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Gott nytt år! Hoppas du ändrar dig ang att säga upp kontot. Det där har han aviserat i ett par år nu. Blir svårt att komma ur.
Guitar Nilsson Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Ett enda löfte: Att inte röka en enda cigg i varken januari eller resten av året. Ett till. Ingen DAW heller.
BluesBoy Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Ett till. Ingen DAW heller. Äh, det har du ju redan. 😉
SadamJR Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Mitt vanliga, att bli snällare mot mig själv. Jobbar på det hela tiden.
hellfog Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 (redigerat) Leva livet fullt ut. Måla fler tavlor. Spela mer Piano. Redigerat 30 december 2012 av hellfog
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 (redigerat) Mitt enda löfte är att jag inte ska ge några löften. Mitt vanliga, att bli snällare mot mig själv. Jobbar på det hela tiden. Ja det har vi ju märkt hur bra det går. Därför du är otrevlig mot andra här ibland utan någon giltig anledning Redigerat 30 december 2012 av Die Hard
SadamJR Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Mitt enda löfte är att jag inte ska ge några löften. Ja det har vi ju märkt hur bra det går. Därför du är otrevlig mot andra här ibland utan någon giltig anledning Återigen Die Hard, du och jag. 1
Guitar Nilsson Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Leva livet fullt ut. Måla fler tavlor. Spela mer Piano. Finns nåt av det du målat att beskåda på nätet? Vore verkligen fint att få se lite!
Guitar Nilsson Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Återigen Die Hard, du och jag. Ja. Ni två sötnosar. Eller tre med mig. 🥰
CHAE Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 (redigerat) 1. fortsätta att vara en bra pappa 2. prodda mindre gammal skåpmat (och skriva nytt material istället) 3. fortsätta att tweaka mitt pedalbord samt stärkare i the never ending jakt efter det perfekta gitarrljudet Håller med Sadam btw; att Valle skulle avregga sig kommer inte att hända 😛😉 F ö skulle forat inte vara sig likt utan Valle 🙁 Gott nytt år på er allihopa förresten! Vänligen, CHAE Redigerat 30 december 2012 av CHAE
oioioi Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Mitt nyårslöfte är att vara snäll, och då inte bara mot mig själv.
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Ja. Ni två sötnosar. Eller tre med mig. 🥰 Ja vi får inte glömma bort dig. 🙂
SadamJR Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 1. fortsätta att vara en bra pappa 2. prodda mindre gammal skåpmat (och skriva nytt material istället) 3. fortsätta att tweaka mitt pedalbord samt stärkare i the never ending jakt efter det perfekta gitarrljudet Håller med Sadam btw; att Valle skulle avregga sig kommer inte att hända 😛😉 F ö skulle forat inte vara sig likt utan Valle 🙁 Gott nytt år på er allihopa förresten! Vänligen, CHAE Du ska väl köpa lite mera grejer oxå?
CHAE Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Du ska väl köpa lite mera grejer oxå? Ja just det 😮 Såklart att jag ska. Tack för påminnelsen 🙂
sofist Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 våga bryta invanda mönster. skapa mer, jobba mindre( säga upp mig) - återuppta studier.
Naymari Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Ta studenten Bestämma mig för vad, var, hur, varför och om jag ska plugga vidare Hitta ett sommarjobb Ta företaget till ett nytt plan.
BurninSven (oregistrerad) Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Jag lovar fan i mig inget allt kan hända, förhoppningsvis bara bra grejor.
Memphis Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Att fortsätta de löften jag hållit sedan förra nyår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.