Jump to content
Annons

Filmer med Schwein-bra ljud


Signia

Recommended Posts

😆

Är det du som skämtat till den där med någon effekt? Roligt var det iaf. Det där kan omöjligt vara det rena ljudspåret från DVD:n. Hur har du bandat ljudet?

Nej, det är dagens sanning! Lånad köp-DVD av polare. Använde en vanlig DVD-ripper och klippte ut en minut av ljudspåret bara.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kan inte säga nåt om ljudmixen då jag lyssnade med vanliga TV-högtalarna men ljudläggningen och soundtracket i Cloud Atlas var fan riktigt jävla bra. Den har inte gått på bio i Sverige än men ska gå och se om den när den kommer för att få lite mer fläsk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Terminator 2...börjar dräggla bara jag tänker på den! Nu snackar vi en hel del år innan Pro Tools gjorde livet i Hollywood lättare, och det till trots är ljudet här helt otroligt bra! Det finns grymt mycket att lovorda här, men då listan redan börjar bli ganska lång nöjer jag mig med att kommentera det viktigaste imho.

Hagelgeväret var..speciellt. Det innehåller bland annat kanon, och är till skillnad från riktigt hagelgevär, som låter mer som en Champagne-kork på anabola, fet utav helvetet och explosiv.

Var tvungen att återuppleva ljudet av den hagelbrakan på youtube. Låter gudomlig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...