Jump to content
Annons

Skit samma

BurninSven (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Redigerat av BurninSven
Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Nackdelen med den mindre versionen är väl att man inte kan stänga av cabs och ladda fristående bättre impulser.

Postat

Jag har inte hunnit kolla så noga men nån begränsning borde det ju vara i och med att den är gratis.

Postat

Ändrade i titeln då jag tycker att låtidén kanske är lite ok ändå så det är värt att göra klart den.

Således -> input uppskattas tacksammast.

Postat

Det är inget att hänga i julgranen alltså, ska jag tolka det så?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Sången är så hög att man knappt hör allt annat. Men att det är AD som används, det går inte att ta miste på. Låter som den alltid gör vad man än gör med den.

Postat

Hm så låter det inte i mina k240, men tack för svar. Tolkar det i övrigt ganska ljumma intresset som att det är läge att sluta fråga här. Ha det folks over and out.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Det är därför som man inte ska ställa in nivåer i hörlurar. Man blir lurad. 😆

Postat

Kanske östämd tvålkopp

Postat

Näni nu vet jag för jag har kollat! hehe. Så där låter det om man lyssnar på en surfplatta eller liknande manick. Tji fick ni 😄

Men nu är det slut i ruta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.