Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Gammal skåpmatsöppning!

Gammalt skit som jag spelade in för 5-6 årsen.

Logic 7 typ. Logics egna gitarrplugg. Synthbas från Spectrasonics. EZ Drummer och stråkar från Miroslav!

Låten är tänkt att låta stort, lite filmiskt men oxå 80-talsmetal. Lite tjatig då det är mest en idé!

Meckade lite med mixen nu under julen

Ha överseende med mitt bedrövliga gitarrspel. 😊

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Gitarrerna var allt för låga. Annars helt ok låt. Ingen kioskvältare direkt(du vet såna som du sa knappt finns här på SF ☺️ )

Redigerat av Die Hard
Postat (redigerat)

Gitarrerna var allt för låga. Annars helt ok låt. Ingen kioskvältare direkt(du vet såna som du sa knappt finns här på SF ☺️ )

Har fixat det nu!

Bättre? 🙂

När ska du lägga på sången då? Gitarrspelet är väl hur skitbra som helst...

Hur får du dit den där snabb-direkt-spelaren?

Tack!

Sång? Well. som jag sagt tidigare så sjunger Ingvar Oldsberg skiten ur mig i fyllan! Så det där med sång skiter jag i 😉

Snabblänken! Två saker. Jag skapade tråden i Allmänt. Då slipper man ladda upp och få en massa nya tråkiga fönster när man ska klicka på lyssna.

Och om du vill få upp spelaren så där så måste du kopiera adressen vart den ligger. I detta fallet så är det på min dropbox Och eftersom det är en mp3 så slutar ju filnamnet med ****.mp3 och då blir det en spelare som precis ovan! 🙂

Forumet ska ju uppdateras nu efter nyår. Så då får vi hoppas att det blir smidigare med låthanteringen!

God fortsättning! 🙂

Redigerat av KillwithSkill
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Har fixat det nu!

Bättre? 🙂

Jodå. 🙂

Forumet ska ju uppdateras nu efter nyår. Så då får vi hoppas att det blir smidigare med låthanteringen!

Och så får vi hoppas att den här skiten med två fönster för låtar försvinner. 😏 Allvarligt talat, vilken pajas var det som kom på den urusla idén?

Postat

Jodå. 🙂

Och så får vi hoppas att den här skiten med två fönster för låtar försvinner. 😏 Allvarligt talat, vilken pajas var det som kom på den urusla idén?

Gött! ☺️

Ja, det är nästan skamligt att det inte finns en vettig lösning på en sida där det handlar till 90% musik inte har en bra spelare!

Hoppas det blir innan deadlinen med joachimes mixtävling!

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Jäpp jag ska ju själv vara med och tävla så vill ha en spelare för mitt vinnarbidrag 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.