D Vibe Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God jul på er alla forumiter med familj. Kör försiktigt i jultrafiken, var defensiva och håll avstånd! Mvh Daniel M
Guitar Nilsson Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God Jul! Jag åker nån mil bara i morrn.
Carle Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God Jul. Jag ska se till att bara ta det lugnt med familj och vänner och jag tycker att ni ska göra detsamma.
hellfog Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 (redigerat) God Jul på er alla, önskar Hellfog. Redigerat 23 december 2012 av hellfog
ironman Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God jul önskar ironman/henber77 Ja jag bytade nick för att jag inte ville vara en del av den glöttiga hen genus tramset. Som jag inte hade en aning om att det var när jag Blev medlem här. Så nej jag har inte haft några multipla alias här som trådskaparen bemödade sig med att starta en tråd för att han och hans polare trodde det var så. Man får många goda skratt av att läsa alla trådar som urartar här på studio foliehatt 🙂
Fidden Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Ja, god jul på er. http://www.youtube.com/watch?v=Lv5TXUrOGhs
®offe Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 God Jul kära vänner, må tomtens väna anlete lysa över eder, ock må edra monitorer frambringa de underbaraste kväden!
D Vibe Postat 23 december 2012 Trådstartare Postat 23 december 2012 God jul önskar ironman/henber77 [.....] Man får många goda skratt av att läsa alla trådar som urartar här på studio foliehatt 🙂 God jul på dig med! Foliehattar? Tycker mest det är tomteluvor just nu 😑
joachime Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 * Snölekar - check * Glögg - check * Klappöppning - check * Missa Kalle - check * Ett vidlyftigt julhälsande - check Ja, då är det väl bara maten kvar då. God jul på er allihop!
sofist Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 god jul på er och ha en mysig kväll med härligt sällskap! //Tobbe
Erik dP Postat 24 december 2012 Postat 24 december 2012 God jul! (Men vi måste skjuta upp julfirandet då en knatta verkar ha fått galna-kräk-sjukan. Tomten får komma imorgon eller i övermorgon istället.)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.