Jump to content
Annons

Recommended Posts

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Tja det är ju inte mycket pengar det handlar om än då. 1300:- för den trumpluggen är ju överkomligt. Klart billigare än SD. Det var ju inte så länge sen Slate körde rea på allt och nu är ju julhelgerna överstökade så tror nog inte det blir någon rea på ett tag. Men varför köpte du inte när det var den stora rean senast? Hade varit utmärkt tillfälle.

Annons
Postat

Tja det är ju inte mycket pengar det handlar om än då. 1300:- för den trumpluggen är ju överkomligt. Klart billigare än SD. Det var ju inte så länge sen Slate körde rea på allt och nu är ju julhelgerna överstökade så tror nog inte det blir någon rea på ett tag. Men varför köpte du inte när det var den stora rean senast? Hade varit utmärkt tillfälle.

Kände inte att jag hade något behov av den just då. Men nu blev jag sugen på att spela in lite metal och då blev jag dock sjukt sugen. Men jag slog till ändå. Så tankar ner den nu. Får bara hoppas att dem inte rear ut den igen nu då!

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Rean kommer i morgon med 50% 😆 Jag köpte Lexicon LXP av någon på kvr för runt 2200:- och tyckte jag gjorde ett fynd och knappt en månad kunde man köpa det nytt för 1300:- på rea. Så jag vet hur det känns 😏

Postat

Är skitsugen på SSD4 Platinum, men är rädd att den ska reas ut så fort jag köpt den. Någon som vet om dem kommer ha rea på stevenslatedrums.com snart?

Slate, liksom många andra pluggtillverkare, har ofta erbjudanden på en eller flera av sina produkter.

Om det är en plugg jag gärna vill ha, men den inte är ett måste, brukar jag vänta in ett tillfälle när den säljs på rea.

Postat

De har haft rea på SSD4 väldigt nyligen. Om du äger en konkurrerande produkt, så får du rabatt hos slate, vilket är ball.

Jag fick 100 dollar avdraget från priset för att jag ägde Superior 2 🙂

Postat

Är skitsugen på SSD4 Platinum, men är rädd att den ska reas ut så fort jag köpt den. Någon som vet om dem kommer ha rea på stevenslatedrums.com snart?

Dem har ju rea nu fram till sista december på vissa grejer. Men jag skulle ha is i magen till nyår. Har det inte kommit något då så är det bara köpa, för då kommer det inte sjunka iaf. Men jag har fått massa mail med erbjudanden från Slate.

Postat

Thomann skriver bara ut styck på vissa monitorer av någon anledning. Ganska irriterande.

Nja, om du kikar lite längre ner så står det i fet stil: "Försäljningsenhet". Där brukar det stå 1 styck eller 1 par. Detta gäller, vad jag vet, alla monitorer och allt annat som kan tänkas säljas per par. Hoppas irritationen minskar. 🙂

Postat

För er som bor i Stockholm

Vi startar en rea på rean på annandagen. Välkommen.

4Sound Outlet är öppen.

Öppnar 22/11 – stänger 29/12.

Öppettider.

Tisdag-fredag: 14.00-20.00

Lördag 11.00-16.00

Annandagen: 14 - 20.

Adress: S:t Eriksplan 3, Stockholm.

Upp till 80% i rabatt!

Massor av nytt!

Kända brands!

Betala från 99:-/månad!

Jag åker dit nu och handlar mig en bas. Puss, hej!

Postat

Thomann skriver bara ut styck på vissa monitorer av någon anledning. Ganska irriterande.

Det hade egentligen varit mycket smartare om alla körde med styckpris på monitorer. Det är ju inte alltid man vill ha 2 monitorer. Om man ska köra med surround, så behöver man ju 5st likadana - och om man vill ha en enda för att ha som monolyssning, så funkar det inte heller så bra att bara kunna köpa i par... 😉 De flesta tillverkarna levererar dessutom monitorerna styckvis, så då är det mest logiskt att också sätta ut styckpriser, tycker jag.

Kan bidra till tråden med följande:

FXPansion, har rea som slutar imorgon: http://www.fxpansion.com/

Big fish audio har 20%: http://www.bigfishaudio.com/2012-year-end-sale.html

esoundz har också rea, med vissa rejält rabatterade titlar: http://www.esoundz.com/

...och så dristar jag mig till att slänga in min egen lilla rea på de grymt bra Ultrasone Pro2900 ... 😉

Postat

Idag har Plugin Alliance ett erbjudande där dom släpper de första 99 pluggarna för max $99. Det låter kanske mycket, och visst Plugin Alliance har en hel del billigare pluggar. Men dom har också pluggar för över $300, vilket innebär mer än 66 % rabatt.

Rabatten dras i e-shopen genom att man fyller i följande kod: pa99130103

Postat

Jisses.. 49 dollars för 10 pluggar.. Köööpt! .. Men Totte vill inte köpa mer pluggar nu..Totte vill ha en riktig bas..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.