Demonproducenten Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 satt å läste igenom cruncharns tråd om beteenden å moderering på forumet - och plötsligt får man bara error när man ska bläddra till sidan 3 sen är hela tråden puts väck vad hände?
joachime Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Hoppas tråden kommer tillbaka. Bitvis en intressant och givande diskussion.
BluesBoy Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Finns förhoppningsvis backup på prylarna. Håller med om att det var en intressant tråd.
Mojje Cruncher Andersson Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 What!?!?!? Borta!?!? Vafalls!!!?????????? Måste vara nåt HD-knas? Fanns inget i tråden sagt som hotade om låsning eller editering. Det var liksom hela meningen att påvisa att det går att belysa allt utan att för den saken en massa trollande och ordbajsande uppkommer. Tycker att vi lyckades bra. Den kommer nog strax igen! Piiiz! /Mojje
Frekvens Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Jag tror jag skrev det sista inlägget. Om att jag krupit till korset och köpt Reason, efter att ha "lånat" det av en polare i några år. Hoppas det inte var det som förstörde något.
Mojje Cruncher Andersson Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Jag tror jag skrev det sista inlägget. Om att jag krupit till korset och köpt Reason, efter att ha "lånat" det av en polare i några år. Hoppas det inte var det som förstörde något. Nej fasen!!! Trådar stängs när dom bryter mot forumreglerna! Personliga påhopp, uppvigling etc.!!! Fast det är klart... ...du köpte Reason.......!!! Mohahahahah! 1
Frekvens Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Nej fasen!!! Trådar stängs när dom bryter mot forumreglerna! Personliga påhopp, uppvigling etc.!!! Fast det är klart... ...du köpte Reason.......!!! Mohahahahah! ..och jag är påväg att skriva ett personligt påhopp till Steinberg och propellerhead, och allt som har med 64 bitar att göra. För inget fungerar. Så tråden togs nog bort för "vad som komma skall". Här sitter man förkyld, 3500:- fattigare med ett Reason som funkade bättre innan jag köpte det.
Die Hard (oregistrerad) Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Nä tror att den tråden har fått i sig mer alkohol ivkväll än vad jag jag har. Fan va svårt det är att hitta rätt tangent när man är full.. skåll ta mig fgaan. 😛😄
Mojje Cruncher Andersson Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 ..och jag är påväg att skriva ett personligt påhopp till Steinberg och propellerhead, och allt som har med 64 bitar att göra. För inget fungerar. Så tråden togs nog bort för "vad som komma skall". Här sitter man förkyld, 3500:- fattigare med ett Reason som funkade bättre innan jag köpte det. Aj fasen!!! Här satt man och försökte vara lite fyndig och så visade det sig att det låg en tragedi bakom! Sorry! Inte min mening. Vad krånglar. Ring supporten direkt!!! /Mojje
Frekvens Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Jag vet inte vad som krånglade, men nu funkar det!!! Galet. Ny dator, Uppgraderat Cubase, Rykande färskt Reason. Rewire. 64 bitar. Ta i trä, men det funkar. Kommer ta ett tag innan jag stänger av datorn nu 🙂 Nej, enligt mitt sätt att se på livet så var det bra att du var fyndig (ödet/karma/universum/demoner/yadiyadi) Skulle inte sitta och lyssna på projekt nu annars. I 64 bitars miljö. Processormätaren rör sig som en fis i rymden! "like Santa claus on prozac, at disney land, getting laid!" Så ehhm... tack Cruncharn för hjälpen 🙂
Mojje Cruncher Andersson Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Jag vet inte vad som krånglade, men nu funkar det!!! Galet. Ny dator, Uppgraderat Cubase, Rykande färskt Reason. Rewire. 64 bitar. Ta i trä, men det funkar. Kommer ta ett tag innan jag stänger av datorn nu 🙂 Nej, enligt mitt sätt att se på livet så var det bra att du var fyndig (ödet/karma/universum/demoner/yadiyadi) Skulle inte sitta och lyssna på projekt nu annars. I 64 bitars miljö. Processormätaren rör sig som en fis i rymden! "like Santa claus on prozac, at disney land, getting laid!" Så ehhm... tack Cruncharn för hjälpen 🙂 Ha ha ha! Gött att man kan bidraga! Hur fasen jag nu lyckades med detta. Kul att det funkar. Alltid skoj när det är nya prylar och man kan känna doften av electrolyt från ny hårdvara! Piiiz! /Mojje
Demonproducenten Postat 22 december 2012 Trådstartare Postat 22 december 2012 inte märkligare än att den raderades skulle jag tro
Mojje Cruncher Andersson Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Har fått bekräftat av Mats att min tråd togs bort. Även där uppstod problem i form av personangrepp. Jag kommer med en ny snart. Vi ska fan knäcka den här nöten och kärnan till all skit som florerar på forumet nu! Piiiz! /Mojje
Demonproducenten Postat 23 december 2012 Trådstartare Postat 23 december 2012 Har fått bekräftat av Mats att min tråd togs bort. Även där uppstod problem i form av personangrepp. /Mojje här har vi ett av grundläggande problemen med detta forumet enl mitt tycke: man har en samling regler som alla förbundit sig följa - men när någon bryter mot dessa vågar/orkar forumägarna inte genomdriva bestraffning å tillrättavisande av enskilda individer istället raderar man trådar eller kommer med generella "lugna ner er allihop ingen-nämnd-ingen-glömd" uppmaningar ett annat steg i samma led är att välkomna tillbaka medlemmar som antingen med raseri och okvädningar lämnat stället efter att dumförklarat allt å alla eller tom dom som blivit utkastade även om det dyker upp personangrepp i en tråd finns ingen anledning att radera själva tråden - om det inte är så att själva tråden i sig trampade på en öm tå förstås... 1
hegobald Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Jag har varit här sen 2004.. Om jag plötsligt drabbas av Tourettes Syndrom och kallar chefsredaktörer för diverse okvädingsord så antar jag att fellow forummedlemmar borde inse att det inte är jag som skriver! Jag ber om ursäkt till alla som tvivlar! Men att ta bort hela trådar känns lite väl bisarrt! >_< Då får man ju ingen chans alls att förklara sig!
D Vibe Postat 23 december 2012 Postat 23 december 2012 Håller med Demon. Bättre att radera enskilda inlägg i första hand och låsa tråden i andra hand. Först vid extremfall borde trådar raderas. Min femma..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.