Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Och om man har skrollat ner en bit på sidan och klickar på en länk så skrollar den upp längst upp innan den går till den länken (sidan) man

klickat på, är det så bara hos mig?

Annons
Postat

Näe, blir så för mig åxå. Kör win8 på en av mina burkar,o när jag e här på forumet med den så markerar den inte lästa trådar som lästa. Blir det ngn lösning på sidbredden snart?

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

jag vet inte joachime, det bara funkade i dag när jag surfade in här. inte pillat på datorinställningarna alls... lovar o svär.... 🙂

P.S. detta gäller då att scrolla i sidled D.S.

Redigerat av Kassettporta
Postat (redigerat)

Äntligen! Skönt att slippa behöva scrolla i sidled! =)

Det har även blivit större mellanrum mellan trådrubrikerna på startsidan, men det stör inte iaf.

Redigerat av Limpan
Postat

Kolumnbredden har blivit fast verkar det som. Så man slipper skrolla för att läsa texten, men den totala bredden på sidan är mer än 1440.

Postat

Jag kör iMac 27" (2560 x 1440) och upplever inga problem alls. 😏

Postat

jag får scrolla sidled hela tiden..

härom dagen ändrade aktivaämnen på startsidan om & ser numera ut så här

studio.jpg

det kanske är avsiktligt?

eller så kanske det bra gäller mig?

iaf nu vet ni!

🙂

• 3 veckor senare...
Stanislav (oregistrerad)
Postat

Vi arbetar på att korrigera sidbredden. Ändringarna kommer som en del av en större uppdatering med fler förbättringar och tjänster, om drygt en vecka.

Håll ut!

Postat

Vi arbetar på att korrigera sidbredden. Ändringarna kommer som en del av en större uppdatering med fler förbättringar och tjänster, om drygt en vecka.

Håll ut!

Nu har det gått en vecka. 😑

Postat (redigerat)

Vet du eller någon annan om det finns nån bra adblocker för iPhone? Surfar med safari.

iCabMobile har det inbyggd. Gratis! 🙂

Edit: Näh.. den va int gratis 😳

Redigerat av Neosus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.