evilrocker Postat 23 januari 2013 Dela Postat 23 januari 2013 Och om man har skrollat ner en bit på sidan och klickar på en länk så skrollar den upp längst upp innan den går till den länken (sidan) man klickat på, är det så bara hos mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kassettporta Postat 23 januari 2013 Dela Postat 23 januari 2013 Näe, blir så för mig åxå. Kör win8 på en av mina burkar,o när jag e här på forumet med den så markerar den inte lästa trådar som lästa. Blir det ngn lösning på sidbredden snart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kassettporta Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Hurra! Jag kan se hela sidan utan o scrolla 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Hurra! Jag kan se hela sidan utan o scrolla 😄 Vad är lösningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Tack för att ni kommmer med synpunkter, allt vidarebefordras till vår it-tekniker Stanislav! Majken: kul att du är inne och härjar! 🙂 /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kassettporta Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 (redigerat) jag vet inte joachime, det bara funkade i dag när jag surfade in här. inte pillat på datorinställningarna alls... lovar o svär.... 🙂 P.S. detta gäller då att scrolla i sidled D.S. Redigerat 1 februari 2013 av Kassettporta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 (redigerat) Äntligen! Skönt att slippa behöva scrolla i sidled! =) Det har även blivit större mellanrum mellan trådrubrikerna på startsidan, men det stör inte iaf. Redigerat 1 februari 2013 av Limpan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Vilken upplösning kör ni? Här får jag lov att scrolla (som en idiot).. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Kolumnbredden har blivit fast verkar det som. Så man slipper skrolla för att läsa texten, men den totala bredden på sidan är mer än 1440. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Jag kör 1280px och måste scrolla sidled typ 5cm för att se högra änden av meningarna i inläggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Scrollar fortfarande, men inte lika mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Scrollar ingenting och har aldrig gjort..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kr-illo Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Jag kör iMac 27" (2560 x 1440) och upplever inga problem alls. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 jag får scrolla sidled hela tiden.. härom dagen ändrade aktivaämnen på startsidan om & ser numera ut så här det kanske är avsiktligt? eller så kanske det bra gäller mig? iaf nu vet ni! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 får också fortfarande scrolla. det är bara de med långsmala skärmar som inte behöver göra det längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 Sidan har anpassats för dom med nya skärmar. Vi andra fasas ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kassettporta Postat 1 februari 2013 Dela Postat 1 februari 2013 de funkade på min 3 år gamla HP med 15.1" skärm iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 äntligen slipper man scrolla sidledes bra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stanislav (oregistrerad) Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Vi arbetar på att korrigera sidbredden. Ändringarna kommer som en del av en större uppdatering med fler förbättringar och tjänster, om drygt en vecka. Håll ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Bravo, Stanislav! Kämpa på! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Echobrain Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Mycket om scrollning här...men tele2-reklamen etc...snälla snälla ta bort den?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Mycket om scrollning här...men tele2-reklamen etc...snälla snälla ta bort den?! francis betalar din vistelse här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Vi arbetar på att korrigera sidbredden. Ändringarna kommer som en del av en större uppdatering med fler förbättringar och tjänster, om drygt en vecka. Håll ut! Nu har det gått en vecka. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Nu har det gått en vecka. 😑 drygt en vecka sa han ju 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Mycket om scrollning här...men tele2-reklamen etc...snälla snälla ta bort den?! Reklamen kan du enkelt ta bort själv. http://adblockplus.org/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 drygt en vecka sa han ju 😉 Men jag är otålig haha... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Reklamen kan du enkelt ta bort själv. http://adblockplus.org/ Vet du eller någon annan om det finns nån bra adblocker för iPhone? Surfar med safari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 (redigerat) Vet du eller någon annan om det finns nån bra adblocker för iPhone? Surfar med safari. iCabMobile har det inbyggd. Gratis! 🙂 Edit: Näh.. den va int gratis 😳 Redigerat 27 februari 2013 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Ok. Kanske offrar några spänn! Får kika. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2013 Dela Postat 27 februari 2013 Typ 15 spänn typ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.