PatoSamuelsson Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Jag skulle vilja tipsa om en jul-EP som jag och en kamrat satt ihop. Vi har tagit fem klassiska julsånger och gjort poparrangemang av dom. Hoppas den sprider en ny form av julstämning! Emil & Patricios magiska julorkester – Jul som haver barnen kär Jag önskar er alla en fröjdefull jul!
Erik dP Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 (redigerat) ...Gick inte att lyssna på hos mig. Länken går vad jag kan se till Spotify. Prova nåt annat, typ Youtube. Redigerat 19 december 2012 av Erik dP
PatoSamuelsson Postat 19 december 2012 Trådstartare Postat 19 december 2012 Ja den går till spotify. Här kommer en länk till Soundcloud!
Erik dP Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Tack. Jag lyssnar när jag kommer hem. (Jag har förresten ett par tappra försök till egna jullåtar på min hemsida, se signatur.)
Erik dP Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Trevligt att lyssna på. Jag kom att tänka KENT när jag lyssnade.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.