Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Håller på att leta lägenhet nu. Ska köpa mig en 3a, och ha ett eget rum för studion. Därför vill jag gå all in och akustikbehandla som man ska göra. Vart hittar jag någon som kan komma hem och hjälpa mig att mäta och berätta vad jag ska ha för typ av material och vart dem skall placeras?

letar inte efter någon som kostar apmycket, utan någon som tar en rimlig peng. Gärna utbildad kille/tjej som vet vad personen pratar om på riktigt.

Annons
Postat

Matts Odemalm (Svanå)

Johan Odemalm (ADL Konsult)

Ingemar Olsson (Audio Data Lab)

Lennart Nillson (LN Akustikmiljö)

Johan Ekebergh (LN Akustikmiljö)

Simon Edwinsson (LN Akustikmiljö)

Philip.Zalyaletdinov (Tyréns)

• Gilla 2
Postat

Matts Odemalm (Svanå)

Johan Odemalm (ADL Konsult)

Ingemar Olsson (Audio Data Lab)

Lennart Nillson (LN Akustikmiljö)

Johan Ekebergh (LN Akustikmiljö)

Simon Edwinsson (LN Akustikmiljö)

Philip.Zalyaletdinov (Tyréns)

dig litar jag på till 110% när det kommer till akustikbehandling pga alla dina fin-fina inlägg. Och litar du på dem där nissarna, så litar jag på dem också! 🙂 Tack!

• 3 veckor senare...
Bruksaren (oregistrerad)
Postat

Akustikdesign.se

Resonator Stockholm

Postat

Auralex erbjuder personlig rådgivning om du skickar upp en skiss/ritning över rummet. http://www.auralex.com/praf/digital.asp

Själv hade jag föredragit en tjänst att skicka upp akustikmätning (frekvensrespons/vattenfall eller ljudfil på sinussvep) samt foton på rummet, och därefter få rådgivning kring produkter. DET hade jag uppskattat mer.

Bruksaren (oregistrerad)
Postat

För att få kontroll över de låga frekvenserna duger inte Auralex grejer...bättre att lägga pengarna på en akustiker,kolla med Akustikdesign.se ,dom hjälpte mig för en billig peng.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.