EDM82 Postat 16 december 2012 Postat 16 december 2012 Hej alla! Är ute efter någon som har produceringserfarenhet inom elektronisk musik (t.ex. house, progressive, trance) och är intresserad av att samarbeta. Samarbetet innebär att du kommer jobba med demos/samples som jag själv har tagit fram och sedan hjälpa mig att färdigställa dem. Du kommer få betalt för ditt jobb (är dock privatperson så kan inte anställa någon). Budgeten ligger på ungefär 3500/låt, beroende på hur långt jag kommit med varje låt och hur mycket du kommer bidra med dina egna idéer. Du måste kunna uppvisa referenser på låtar som du redan själv har producerat, så skicka gärna med länkar till dem. Tack på förhand för eventuella svar!
whaatswe Postat 17 december 2012 Postat 17 december 2012 skulle kunna va intressant om man fick lite mer info om vart låtarna kommer ta vägen senare?
smacke Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 (redigerat) https://soundcloud.com/smacke Inget där är klart men du får en lite taste...!? Redigerat 29 januari 2013 av smacke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.