slejnard Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Ska de va på dette viset? Trodde först att hela offtopicavdelningen försvunnit. Man får scrolla ner flera mil för att se trådarna. Ett makabert problem så här strax innan jul. Eller?
®offe Postat 13 december 2012 Postat 13 december 2012 Ska de va på dette viset? Trodde först att hela offtopicavdelningen försvunnit. Man får scrolla ner flera mil för att se trådarna. Ett makabert problem så här strax innan jul. Eller? Jo, och jag har roat mig att mäta upp exakt hur långt man måste skrolla och vi landade på nästan 4 mil! (3,92 för att vara exakt) Som om det inte var nog med att pendeltågena från helvetet krånglar, nu ska off-topicsidan börja strula också, snart ger man bara upp och lägger sig ner! Inget annat. Bara lägger sig. Ger upp! Slutar typ. 1
slejnard Postat 13 december 2012 Trådstartare Postat 13 december 2012 😄 Stanislav skulle laga sidan. 😑
D Vibe Postat 20 december 2012 Postat 20 december 2012 lol! Jag trodde det hade försvunnit tills Micke H upplyste mig om att scrolla. Smart sätt att minska folk till off topic och få dem att skriva junktrådar i Allmänt istället 😉 Jo, och jag har roat mig att mäta upp exakt hur långt man måste skrolla och vi landade på nästan 4 mil! (3,92 för att vara exakt) Som om det inte var nog med att pendeltågena från helvetet krånglar, nu ska off-topicsidan börja strula också, snart ger man bara upp och lägger sig ner! Inget annat. Bara lägger sig. Ger upp! Slutar typ. 😆
slejnard Postat 23 januari 2013 Trådstartare Postat 23 januari 2013 Problemet löst! Nu scrollas det gött igen 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.