favino Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Kanske en löjligt enkel fråga, men någon som vet var man kan köpa Amerie "One Thing" på cd? Via nätet helst. Cdon & Ginza har den inte vad det verkar. Sitter på seg uppkoppling o kan inte ladda ned.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Den finns med på soundtracket till filmen "Hitch". Finns på CDON. Vet ej om den finns på singel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
favino Postat 14 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 14 mars 2005 Oki doki.. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Hela dendär Amiereplattan e svinbra. Leta upp den istället.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Nya plattan kommer i slutet på april, där lär ju "1 thing" vara med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 aha. det är en ny platta.. Jag är lite trög. Den får man hålla utkik efter faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
favino Postat 15 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2005 p3t3r! Vet du namnet på plattan? Har för mig att det är nån rätt känd producent som varit inblandad, men kommer inte på hans namn? Det är ingen som vet var trumsamplingarna kommer från i orginal? Låter som en galen jazztrummis som fått låna Bonhams set o vevar på. Tillsvidare lyssnar jag på mp3 av låten, men skall bli kul att höra med lite bättre kvalite´ Thanks for infon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Plattan heter Touch Producenter som finns med är bl.a. Rich Harrison, Dr. Dre, Lil Jon, The Buchannans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.