SadamJR Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Vi är snart halvvägs in i december och vi är bara en handfull forummedlemmar som har iklätt oss julavatar. Jag hoppas att alla har barnasinne nog att göra sammanledes. Menar att Studio forums moderatorer bör föregå med gott exempel, eller hur Vallhagen.
KillwithSkill Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 För dom som är ateister då? Slipper dom ha mössa på sig?
SadamJR Postat 10 december 2012 Trådstartare Postat 10 december 2012 Vilken besynnerlig fråga. Julluvan har inget med religion att göra. Svar nej alltså.
aROCKER Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 För dom som är ateister då? Slipper dom ha mössa på sig? Dom som inte skaffar julavatar blir brännmärkta...så du kommer att få din egen avatar duktigt inbränd i din blekfeta röv, hehe! 😛
SadamJR Postat 10 december 2012 Trådstartare Postat 10 december 2012 Dom som inte skaffar julavatar blir brännmärkta...så du kommer att få din egen avatar duktigt inbränd i din blekfeta röv, hehe! 😛 Och var är din julavatar?
aROCKER Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 (redigerat) Och var är din julavatar? Jadu...om jag säger att den är på väg så skulle jag ljuga. Lägger jag dit en så blir det juni innan jag kommer mig för att byta. Jag ska göra ett försök för din skull...men var inte du en festlig banan förut...den vill jag se!? EDIT: Jag kanske kommer undan om jag leverar en jullåt i år igen!? 😉 Redigerat 10 december 2012 av aROCKER
SadamJR Postat 10 december 2012 Trådstartare Postat 10 december 2012 Jadu...om jag säger att den är på väg så skulle jag ljuga. Lägger jag dit en så blir det juni innan jag kommer mig för att byta. Jag ska göra ett försök för din skull...men var inte du en festlig banan förut...den vill jag se!? Nä, det var ingen som begrep vad det var för en banan så jag tröttnade. Roligt att du lägger an julavatar dock.
aROCKER Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Nä, det var ingen som begrep vad det var för en banan så jag tröttnade. Roligt att du lägger an julavatar dock. Var väl en Andy...har för mig det!?
SadamJR Postat 10 december 2012 Trådstartare Postat 10 december 2012 Det tar sej. Riktigt snygga dessutom.
Die Hard (oregistrerad) Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Strålande! Ser riktigt gay-ig ut din avatar. 😆
Vallhagen Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Menar att Studio forums moderatorer bör föregå med gott exempel, eller hur Vallhagen. I helvete heller! 1
aROCKER Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Ser riktigt gay-ig ut din avatar. 😆 Yep...mission accomplished, precis, vad hela julavatargrejen är! Kom igen, våga nu...vågar du inte lägga ut alster så kan du väl lägga ut en liten gay-avatar åtminstone!? 🙂
Die Hard (oregistrerad) Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Yep...mission accomplished, precis, vad hela julavatargrejen är! Kom igen, våga nu...vågar du inte lägga ut alster så kan du väl lägga ut en liten gay-avatar åtminstone!? 🙂 Ska funta på saken.
Linus Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Tack för påminnelsen! Julavatar är en viktig del av detta forum 😄
slejnard Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Hej mitt vinterland. Nu är jag här. OBS! Jag är den riktiga tomten! 😮
Limpan Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Bättre sent än aldrig. Lite galen ser man väl ut men det är väl bara bra 🙂
Demonproducenten Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 (redigerat) Vi är snart halvvägs in i december och vi är bara en handfull forummedlemmar som har iklätt oss julavatar. Jag hoppas att alla har barnasinne nog att göra sammanledes. Menar att Studio forums moderatorer bör föregå med gott exempel, eller hur Vallhagen. jag har jul hela tiden edit: helvete! nu ligger den här skittråden bland mina påminnelser.... Redigerat 11 december 2012 av Demonproducenten
SadamJR Postat 11 december 2012 Trådstartare Postat 11 december 2012 jag har jul hela tiden edit: helvete! nu ligger den här skittråden bland mina påminnelser.... Är det en adventsstake där i bakgrunden?
Demonproducenten Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Är det en adventsstake där i bakgrunden? vi kan säga det... nu när det lackar mot jul
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.