ChrioN Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 Fick MB-tidningen idag, och såg dessa skönheter: http://www.arbitermt.co.uk/cme/cmehome.htm Inte farligt dyrt heller, 2000kr för den minsta (49 tangenter). Ska dra och kolla/känna på en så snart som möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 (redigerat) Ja! Har dem kommit nu? Gött! Måste kollas in! Svensk återförsäljare? Redigerat 14 mars 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 mars 2005 Dela Postat 14 mars 2005 (redigerat) Härligt att de kommit in nu! 😛 måste in och testa snarast. gammal tråd Redigerat 14 mars 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 14 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 14 mars 2005 gammal tråd JA JA JA! >_< 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 (redigerat) Kunde inte låta bli. Visste inte att den var släppt dock. ska in imorgon och testa den lite tror jag. Redigerat 15 mars 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scarved Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 fungerar transport knapparna ihop med reason oxå? bore dom väl nästan göra.. ursäkta min dumma fråga. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 15 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2005 Klart dom gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wackodacko Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Nån som har hittat ett klaviatur att känna o klämma på? Var förbi Börsen och kollade om de hade nåt hemma. Men de skulle ta MINST ett par veckor innan de första exemplaren dyker upp. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Jag var inne på Musiklagret igår (de som hade annonsen i Studio) och för-beställde ett exemplar. Verkar ju riktigt jävla bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Jag var inne på Musiklagret igår (de som hade annonsen i Studio) och för-beställde ett exemplar. Verkar ju riktigt jävla bra. Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen? 🙂 Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skräpandes hemma. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen? 🙂 Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skräpandes hemma. 😛 That's the spirit! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen? 🙂 Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skräpandes hemma. 😄 😛 Skulle du köpa en gitarr utan att känna på den först också? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Skulle du köpa en gitarr utan att känna på den först också? 😛 Nej det skulle jag aldrig göra, haha... Hmm, men jag är gitarrist egentligen och har lirat i många år. Man vet liksom hur man vill att det ska kännas. Men när det gäller klaviatur så är jag helt kass men jag tycker att det är kul att sitta och komma på roliga melodislingor på synth och sen som tur är så kan man ju editera saker och ting i efterhand. Så jag är inte lika kräsen vad det gäller att köpa midiklaviatur jämfört med gitarr. Och prisskillnaden är en annan faktor, en gitarr skulle jag kunna lägga ut 25 tusen på och då provar man först tills man hittar något man är nöjd med. Detta midiklaviaturet kostar under 2 tusen, det är ju vad man gör åt när man går till affären och köper senaste nummret av Studio och lite dvd filmer. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Hmmm, dom däringa avlånga vita och svarta kontrollerna som tar en jäkla plats, vad gör man med dom ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.