Jump to content
Annons

Ny midiklaviatur

ChrioN

Recommended Posts

Annons
Jag var inne på Musiklagret igår (de som hade annonsen i Studio) och för-beställde ett exemplar. Verkar ju riktigt jävla bra.

Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen? 🙂

Dela på andra sajter

Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen?  🙂

Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skräpandes hemma. 😛

That's the spirit! 😄

Dela på andra sajter

Beställde du ett ex utan att känna på klaviaturen?  🙂

Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skräpandes hemma. 😄

😛

Skulle du köpa en gitarr utan att känna på den först också? 😄

Dela på andra sajter

Skulle du köpa en gitarr utan att känna på den först också? 😛

Nej det skulle jag aldrig göra, haha... Hmm, men jag är gitarrist egentligen och har lirat i många år. Man vet liksom hur man vill att det ska kännas. Men när det gäller klaviatur så är jag helt kass men jag tycker att det är kul att sitta och komma på roliga melodislingor på synth och sen som tur är så kan man ju editera saker och ting i efterhand. Så jag är inte lika kräsen vad det gäller att köpa midiklaviatur jämfört med gitarr. Och prisskillnaden är en annan faktor, en gitarr skulle jag kunna lägga ut 25 tusen på och då provar man först tills man hittar något man är nöjd med. Detta midiklaviaturet kostar under 2 tusen, det är ju vad man gör åt när man går till affären och köper senaste nummret av Studio och lite dvd filmer. 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.