Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Med tanke på att du är så personlig och trevlig så är jag säker på att du kommer få en massa röster här från forumet, speciellt eftersom det är ditt första inlägg.

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Postat

Med tanke på att du är så personlig och trevlig så är jag säker på att du kommer få en massa röster här från forumet, speciellt eftersom det är ditt första inlägg.

mvh Jon

Alltid kul med lite ironi.

Postat

Det här liknar spam och det reagerar folk oftast inte positivt på, men jag följde dig på soundcloud ändå för jag gillar ditt sound. Men du svarar med att spamma direkt på en av mina låtar att jag ska rösta på dig i tävlingen där? Där tappade du en följare. Suck.

Postat

Då de ledande leder pga spamm har jag inge annat val. Jag måste helt enkelt spamma, eller förlora mot ett pack tondöva dårar.

Sorry för spamm men är rädd att jag inte har någe annat val 🙁

Har hållt på med elektronisk musik i flera år men är nu 18 år och sattsar fullt.

MvH

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.