Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Youre using an old Soundcloud, get the version here....

Jaha tänkte jag och klickade. Ser mysko ut, nu hittar jag inte gamla knappen "YOU" som leder till mina "TRACKS". Har detta som nästan allt blir vid förändring blivit sämre?

Men ljudet verkade vara bättre nu? Inga knäppningar och oljud..

https://soundcloud.com/user7908154/h-jan-nilsson-vind-f-r-v-g-2

Annons
rottz (oregistrerad)
Postat

Om du trycker på din profilbild uppe i statusbaren till höger och sen på "your profile" så kommer du till din profil där tracksen ligger. Det funkar iallafall för mig.

Postat

Om du trycker på din profilbild uppe i statusbaren till höger och sen på "your profile" så kommer du till din profil där tracksen ligger. Det funkar iallafall för mig.

Japp that's the way to go. Skaffade också "nya" SC nyss och håller på att vänja mig lite 🙂 Ser snyggare ut också. Men jag upplevde inte några knäppningar och oljud innan... 😕

Postat

Japp that's the way to go. Skaffade också "nya" SC nyss och håller på att vänja mig lite 🙂 Ser snyggare ut också. Men jag upplevde inte några knäppningar och oljud innan... 😕

Ska kolla de!

Det har väsnats som fan i min Soundcloud, typ digtaldistknäppningar, har sett andra skriva samma sak. Nu var det tyst vad jag hörde.

Postat

Jag har även börjat få spammeddelanden på Soundcloud. Det är ett riktigt minus.

När det ska ändras på sånt här brukar det ofta bli vissa försämringar...

Postat

Det går att byta tillbaka till gamla soundcloud, klicka på "more"

Supertack för det! Inga missljud där heller. Jag tycker orginalet känns bättre,.

Vilken lättnad!

Postat

Konstigt. Att man redan vid 30 har direkta aversioner när nånting ändras. Ja vad ska det bli av en 😄

Det går att byta tillbaka till gamla soundcloud, klicka på "more"

Bra där!
Postat
verkar inte gå o dela låtar i grupper på nya SC som man kunde på gamla heller?

Hittade inte heller hur man gör det, nya SC verkar vara i beta-stadiet

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.