Guitar Nilsson Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Youre using an old Soundcloud, get the version here.... Jaha tänkte jag och klickade. Ser mysko ut, nu hittar jag inte gamla knappen "YOU" som leder till mina "TRACKS". Har detta som nästan allt blir vid förändring blivit sämre? Men ljudet verkade vara bättre nu? Inga knäppningar och oljud.. https://soundcloud.com/user7908154/h-jan-nilsson-vind-f-r-v-g-2
rottz (oregistrerad) Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Om du trycker på din profilbild uppe i statusbaren till höger och sen på "your profile" så kommer du till din profil där tracksen ligger. Det funkar iallafall för mig.
CHAE Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Om du trycker på din profilbild uppe i statusbaren till höger och sen på "your profile" så kommer du till din profil där tracksen ligger. Det funkar iallafall för mig. Japp that's the way to go. Skaffade också "nya" SC nyss och håller på att vänja mig lite 🙂 Ser snyggare ut också. Men jag upplevde inte några knäppningar och oljud innan... 😕
Guitar Nilsson Postat 4 december 2012 Trådstartare Postat 4 december 2012 Japp that's the way to go. Skaffade också "nya" SC nyss och håller på att vänja mig lite 🙂 Ser snyggare ut också. Men jag upplevde inte några knäppningar och oljud innan... 😕 Ska kolla de! Det har väsnats som fan i min Soundcloud, typ digtaldistknäppningar, har sett andra skriva samma sak. Nu var det tyst vad jag hörde.
Naymari Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Jag har även börjat få spammeddelanden på Soundcloud. Det är ett riktigt minus. 1
Guitar Nilsson Postat 4 december 2012 Trådstartare Postat 4 december 2012 Jag har även börjat få spammeddelanden på Soundcloud. Det är ett riktigt minus. När det ska ändras på sånt här brukar det ofta bli vissa försämringar...
Carle Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Det var väl Spam som dödade myspace? Lär de sig aldrig!
Miklo Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Det går att byta tillbaka till gamla soundcloud, klicka på "more"
Guitar Nilsson Postat 4 december 2012 Trådstartare Postat 4 december 2012 Det går att byta tillbaka till gamla soundcloud, klicka på "more" Supertack för det! Inga missljud där heller. Jag tycker orginalet känns bättre,. Vilken lättnad!
klasho Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Konstigt. Att man redan vid 30 har direkta aversioner när nånting ändras. Ja vad ska det bli av en 😄 Det går att byta tillbaka till gamla soundcloud, klicka på "more" Bra där!
Infra101 Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Det var väl Spam som dödade myspace? Lär de sig aldrig! Det i kombination med att de gjorde de till ett tivoli.
whaatswe Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 verkar inte gå o dela låtar i grupper på nya SC som man kunde på gamla heller?
Miklo Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 verkar inte gå o dela låtar i grupper på nya SC som man kunde på gamla heller? Hittade inte heller hur man gör det, nya SC verkar vara i beta-stadiet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.