BurninSven (oregistrerad) Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 (redigerat) Det är så mycket tråkigt som händer i världen så jag började göra en låt. Det är en del kvar att pilla med och kanske får jag ett solo också, annars får jag tråckla dit ett själv 😄. http://soundcloud.com/burninsven/dontgiveuponlove/s-2qN8S Redigerat 4 december 2012 av BurninSven
pxm Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 eh, souncloud-länken fungerar dåligt...Soundcloud hittar inte låten... mvh
pxm Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Tack, den länken funkar.. En bra låt som håller helt igenom. Du har suverän pipa och jag är ju gitarrfreak och fastnade för gitarrsoundet i den här... Imponerande lir dessutom..Titeln fungerar...... Tack för en bra låt....Skall bli spännande att höra hur den låter i färdig version.... Ha det gott !!! mvh
BurninSven (oregistrerad) Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Tack för snälla ord, får hitta på lite mera att sjunga det håller nog inte bara med den där textsnutten. Återkommer när det blir nån förändring.
BurninSven (oregistrerad) Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Tack ni fyra som lyssnade ni andra kan .......
Guitar Nilsson Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Bra titel, o bra låt. Nivåerna är lite hipp som happ... Ljuden var för sig är snygga. 😎
BurninSven (oregistrerad) Postat 4 december 2012 Postat 4 december 2012 Tack nilsson ska försöka fixa lite med den framöver mer text och annat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.