Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ett jätteproblem i cubase 5, ska försöka att förklara, den rektangulära grejen som man får fram om man trycker på F2, altså den saken man sköter play/stopp/inspelning och klicket med, Har jag lyckats att fumla ner i raden längst ner på data skärmen (tror det heter aktivitets fältet) där det är lite olika symboler tex cubase,msn, spotify m.m. där bakom ligger det här rektangulära (F2 grejen) och lyser svagt där bakom. Hur ska jag kunna dra upp den till cubase projektet igen?

Jag har försökt en lång stund men jag lyckas inte få upp den till projektet igen.

Kan ju inte lägga ner projektet p.g.a. detta

Annons
Postat

Flytta aktivitetsfältet, så att det inte ligger i nederkanten, så kan du förhoppningsvis få tag i fönstret och dra in det på skärmen igen. Sedan kan du flytta tillbaks aktivitetsfältet igen.

Funkar det inte på det sättet, så testa att byta till en högre upplösning, så att du får en större arbetsyta på skärmen, så borde det bli synligt.

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.