Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I cubase 3 så finns det ju något som heter LM7 som man kan använda på ett midi trumspår tex, man trycker ju på f11 och sedan kan man hitta LM7, jättebra om man ska öra en demo med midi trummor. men i cubase 5 så verkar dom inte finnas,där får jag bara fram ett otrevligt synth ljud på midi trummspåret. Ska det vara såelerhar jag missat nåt?jag vill ha LM7 även i cubas 5

Annons
Postat

Ok, hmm detska jagnog ha någonstans, kallas det sx plugg ellervar ska jag leta? för detta är inte en vst plugg väll? e rätt kass på detta

Postat

LM7 Skall finnas i femman med så vitt jag vet. Kolla i manualen så dom inte har gömt dom bara. Det borde stå där.

Jag körde med Cubase 5 Essential tills nyligen är där vill jag minnas att de låg under VST.

//Pelle

Postat

Finns pluggen i cd:n's mappar, så ska bör den heta lm7.dll eller liknande.

Installerar du programmet, cubase sx, så kommer pluggen hamna i c:/program/Cubase SX/Vst Plugins/LM7.dll (eller vart du nu installerar cubase) och då är det bara kopiera .dll filen därifrån till Cubase 5's Vst plugin-mapp.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.