Lundin Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 Hej.. nykomling på detta forum... gammal som S¤%&AN i gamet... Har sysslat med musik sedan 10 års åldern...har trummor som grundinstrument men dom 27 sista åren enbart producerat egen elektronisk musik med dator ( Amiga, Atari och PC ) Har nyligen gjort färdigt en maxi-cd åt en sångerska i Linköping och håller för fullt på att rodda ihop nya låtar inför hennes sommarturné.. Melodiös dance-pop...om man ska försöka genre-isera... Jag har alldeles för mycket musikprylar egentligen,( fyra mixerbord som står och gråter i ett hörn ) men tycker inte detta är något problem i sig... bättre att ha för mycket än för litet när det kommer till kritan och jag tror att man kommer dö med ett leende över hela ansiktet oxå? Well...över och ut D
tordA Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 Jag har alldeles för mycket musikprylar egentligen HiYa 😳 det blir ALDRIG för mycket (tyvärr) 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.