suprapappa Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Idag 29/11 är det världspremiär för SUPRALUNARs DIY-video till låten "People Like Us" som kommer vara öppningsspåret på kommande fullängdsplattan. GILLA Supralunar på http://www.facebook.com/supralunar om ni gillar den. SPRID VIDEON TILL HELA VÄRLDEN! 🙂 I väntan på fullängdaren finns EPn "Unzip To Rock!" på bl.a.Spotify, iTunes, Amazon m.fl. eller varför inte på Supralunars videokanal http://www.youtube.com/user/suprapappa?feature=watch http://www.youtube.com/watch?v=JZuSPM1IFTY Hoppas ni gillar videon! Petri Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Svinbra. Ni får ge er ut på nånsorts världsturne så man får se er live i Linköping! Tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Underbart, underhållande ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 november 2012 Dela Postat 29 november 2012 Riktigt bra. Helproffsigt på alla sätt! Det här kommer slå! Kom ihåg var ni läste det först...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 30 november 2012 Dela Postat 30 november 2012 Bra låt och bra video! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 30 november 2012 Dela Postat 30 november 2012 Härligt...all lycka och framgång...rocka hårdast grabbar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 30 november 2012 Trådstartare Dela Postat 30 november 2012 Tack så hjärtligt för era vänliga ord. Det värmer efter att ha kämpat hårt med detta 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 30 november 2012 Dela Postat 30 november 2012 Hoho det var mig en nerstämd virvel haha. Jag brukar alltid gnälla på band så de får stämma ner virveln vid inspelning men det här asså 😄 Stabilt, låter gött!!! Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 1 december 2012 Trådstartare Dela Postat 1 december 2012 Hoho det var mig en nerstämd virvel haha. Jag brukar alltid gnälla på band så de får stämma ner virveln vid inspelning men det här asså 😄 Stabilt, låter gött!!! Lycka till! Jo, det kanske blir lite slappt med åldern 😉 Kul att du gillar det! Petri ps. i tidernas begynnelse delade jag replokal med Dismember och Entombed...DOM hade nedstämda trummor!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 6 december 2012 Trådstartare Dela Postat 6 december 2012 Nu tycker jag nog att det är på tok för få Studioforumiter som ser videon. Vi är väldigt stolta över den och hoppas på hjälp att sprida den till så många som möjligt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Nu tycker jag nog att det är på tok för få Studioforumiter som ser videon. Vi är väldigt stolta över den och hoppas på hjälp att sprida den till så många som möjligt 🙂 Cool video men f-n så mycket coolare låt. Borrar sig in i hjärnbarken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 11 december 2012 Trådstartare Dela Postat 11 december 2012 Cool video men f-n så mycket coolare låt. Borrar sig in i hjärnbarken... Tack så mycket....vore värre om det var tvärtom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ONSatan Postat 11 december 2012 Dela Postat 11 december 2012 Tack så mycket....vore värre om det var tvärtom 🙂 Hm, ser att jag kanske formulerade mig otydligt. Det ÄR en cool video OCH det är en jäkligt bra låt. Den fastnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 11 december 2012 Dela Postat 11 december 2012 Riktigt bra låt! /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 december 2012 Dela Postat 11 december 2012 Ibland blir man överraskad. Trodde det skulle va hårdrock och så får man höra riktigt bra powerpop, Dessutom Har Vallhagen ikltt sej julavatar. Bara en sån sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 12 december 2012 Trådstartare Dela Postat 12 december 2012 Riktigt bra låt! /Mats Tackar hjärtligt! Ibland blir man överraskad. Trodde det skulle va hårdrock och så får man höra riktigt bra powerpop, Dessutom Har Vallhagen ikltt sej julavatar. Bara en sån sak. Inte hårdrock?!!!! Skaruhapånötenva?? 😉 Vi försöker ju allt vad vi kan att spela hårdrock men det blir rätt poppigt. Supralunar varierar sig rätt mkt dock så lyssna gärna på mer 🙂 Tack iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 16 december 2012 Trådstartare Dela Postat 16 december 2012 Jag vet inte om vi vinner pris för årets video men hjälp SUPRALUNAR att toppa på Musikvideotoppen vecka 51 iaf 🙂 http://musikvideotoppen.wordpress.com/2012/12/16/musikvideotoppen-vecka-51/#rost OBS! ingen registrering eller inlogg...bara ett klick i en ruta och "vote" Tack för hjälpen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 23 december 2012 Trådstartare Dela Postat 23 december 2012 (redigerat) ..och tomten kom den dag för tidigt i år. Supralunar kniper förstaplatsen på Musikvideotoppen denna vecka! 🙂 Tack till alla som röstat! http://www.youtube.com/watch?v=JZuSPM1IFTY http://musikvideotoppen.wordpress.com/ Redigerat 23 december 2012 av suprapappa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 23 december 2012 Dela Postat 23 december 2012 bättre låt än video om jag ska va ärlig klyschor hemmahörande på 90-talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jamolir Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Jäkligt bra låt! Skönt att höra att musiken inte har gått förlorad i diverse Swedish house mafia manér... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 20 mars 2013 Trådstartare Dela Postat 20 mars 2013 Jäkligt bra låt! Skönt att höra att musiken inte har gått förlorad i diverse Swedish house mafia manér... 🙂 Kul! Dags för den att hamna på förstasidan igen så fler får höra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.