Fladish (oregistrerad) Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 Hejsan! Mitt namn är Niklas, är en glad kille och utåt kille på 23år som bor i Helsingborg. Har hållt på med hiphop nu i ca 1år, och har musik som en hobby, Gjort väldigt mycket låtar med ett Engelskt Skivbolag, samt med folk i USA, ja runt om i världen helt enkelt, men fick ta en paus då min firewire började strula, så hade varit tacksam om någon hade kunnat skriva till mig privat som förstår sig på det så att jag förhoppningsvis kan starta såfort som möjligt igen! Kör på firewire för pc med modellen (Matrix K - CME Product) Kanske Inte direkt bästa presentationen men är i stort behov utav hjälp Mvh Fladish
slejnard Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 Kan inte hjälpa dig med ditt problem men välkommen hit till forumet. 🙂
SadamJR Postat 29 november 2012 Postat 29 november 2012 Hej. Varför inte beskriva dina problem under lämplig rubrik? Man brukar få svar. 1
klasho Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Alla Niklas är alltid välkommna (man kan tänka sig att jag heter så också 🙂 ) Som lill-saddam sa, lägg upp frågan under Ljudkortavdelningen eller nåt så är jag säker på att någon kan hjälpa dig.
Frekvens Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Välkommen! Firewire! Kortslutning kanske? Testa installera din fw-hårdvara på en polares dator och se att den lirar där först. Gör den det, så är det ju inte fel på din hårdvara, snarare fw-porten i datorn? Stationär? Nytt firewire-interface?
pile63 Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Välkommen. Ser att du har fått svar på var du skall börja felsöka.... :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.